Show simple item record

dc.contributor.advisorGeçikli, Fatma
dc.contributor.authorTosun, Damla Seda
dc.date.accessioned2023-09-22T12:47:12Z
dc.date.available2023-09-22T12:47:12Z
dc.date.submitted2022-06-24
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/743425
dc.description.abstractDemokrasinin gelişmesinde ve halkın yönetimde söz sahibi olmasında en uygun birimlerden biri belediyelerdir. Halkın belediyenin karar ve hizmetlerine katılma, belediye faaliyetleri hakkında bilgilenme ve belediye yararlarından faydalanma hakları vardır. Amacı topluma hizmet etmek olan belediyeler, faaliyetlerini gerçekleştirirken halkın istek ve beklentilerine önem vererek, olumlu kurum imajını oluşturmayı amaçlamaktadır. Halkla sürekli iletişime sahip olduğu için belediyelerde hakla ilişkiler faaliyetleri büyük bir öneme sahiptir. Bu doğrultuda çalışmamızın amacı; bir yerel yönetim birimi olan belediyelerin halkla ilişkilere verdiği önemi incelemek ve halkın belediyelerin faaliyetleri konusunda memnuniyet düzeyini ölçmektir.
dc.description.abstractOne of the most suitable units to get the community to have a say in it's management and to have development take place in democracy is the municipality unit. The community have the rights to participate in the municipality's decisions and services, to be informed about municipal activities and to benefit from municipal benefits. Municipalities with the intention to serve to community give importance to the wishes and expectations of the public in carrying out their activities and they aim to create a positive corporate image. Because it has a continuous communication with community, it plays a huge role about public relation activities in municipalities. In this direction, the aim of working is to be able to see and inspect the municipality units and to conclude whether these activities have positive feedback or outcomes.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleYerel yönetimlerde halkla ilişkiler uygulamaları ve halkın beklentileri: Erzurum Büyükşehir Belediyesi örneği
dc.title.alternativeThe practices of public relations in local government and expectations of public: Example of Erzurum Metropolitan Municipality
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2022-06-24
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Tanıtım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmExpectations
dc.subject.ytmMunicipalities
dc.subject.ytmMetropolitan municipality
dc.subject.ytmErzurum Metropolitan Municipality
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmLocal administrations
dc.subject.ytmCitizen satisfactio
dc.identifier.yokid10248109
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityATATÜRK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid669328
dc.description.pages221
dc.publisher.disciplineHalkla İlişkiler ve Tanıtım Bilim Dalı


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess