Show simple item record

dc.contributor.advisorGaniz, Selahattin
dc.contributor.authorÇelik, Dağcan
dc.date.accessioned2023-09-22T12:31:57Z
dc.date.available2023-09-22T12:31:57Z
dc.date.submitted2022-08-12
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/741286
dc.description.abstractİnsanlık, var olduğu ilk günden beri iletişime ihtiyaç duymaktadır. Bu iletişim işitsel ve görsel olarak farklı yöntemler ile sağlanmaktadır. Tasarım mağara döneminden, yazı ve tipografik imgelerle günümüze kadar ulaşmıştır. İlkçağ döneminde tasarım, bir sanat aracı olarak değil, bir iletişim metodu olarak kullanılmıştır. Günümüzde ise görsel iletişim tasarım en çok sosyal medya aracılığıyla yürütülmektedir. Küçük ve büyük ölçekli firmalara ek olarak, bireysel kullanıcılar da tanınırlığını ve marka değerini arttırmak için sosyal medyanın görsel iletişim kısmından yararlanabilmektedir.Önce internet, daha sonra ise sosyal medya görsel iletişimi, insanlar arasında son derece hızlı bir etkileşim oluşmasını sağlamıştır. Her görsel imge bir mesaj taşımaktadır ve karşısındaki kullanıcıyı etkilemek amacı ile yaratılmaktadır.Bu tez çalışmasında, görsel iletişimin insan yaşamı üzerindeki önemi vurgulanmakta, ilk çağlardan günümüze kadar yarattığı etkiler detaylı bir şekilde açıklanmaktadır.
dc.description.abstractFrom the beginning of humankind, people always need the communication. The communication is sustaining with different methods as audio and visual. The design has survived from the cave period to the present day with writing and typographic images. In primeval era, design was not used as a tool for art, but as a method of communication. Today, visual communication design is mostly carried out through social media. In addition to small and large companies, individual users can also benefit from the visual communication part of social media to increase their recognition and brand value.At first the internet, then the social media visual communication has provided an extremely rapid interaction between people. Each visual image bring a message and is created to impress the users.In this thesis, the importance of visual communication on human life is emphasized and also the effects of visual communication are explained in detail from ancient times until today.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectGüzel Sanatlartr_TR
dc.subjectFine Artsen_US
dc.titleGrafik tasarımın sosyal medyadaki yeri ve önemi
dc.title.alternativeThe place and importance of graphic design in social media
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2022-08-12
dc.contributor.departmentGrafik Tasarım Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmVisual communication
dc.subject.ytmGraphic design
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmNew media
dc.subject.ytmVisual communication design
dc.identifier.yokid10262489
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL AREL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid631802
dc.description.pages80
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess