Show simple item record

dc.contributor.advisorBağcan, Sarp
dc.contributor.authorŞen, Çiğdem
dc.date.accessioned2023-09-22T12:22:48Z
dc.date.available2023-09-22T12:22:48Z
dc.date.submitted2023-07-19
dc.date.issued2019
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/739872
dc.description.abstractBu tez çalışmasının temel amacı; kabin içi hizmet kalite faktörlerini ve bu hizmetlere yönelik yolcuların memnuniyet düzeyleri ile uçuş deneyimleri üzerindeki etkilerini belirlemektir. Dünyaları birbirine bağlayan hava yolu taşımacılığının dinamik ve büyüyen yapısı rekabetin en yoğun yaşandığı sektörlerin başında gelmektedir. İleri teknoloji dalgasının üst seviyede olduğu hava yolu endüstrisinde hava yolu firmaları kendilerini pazarda farklı bir yerde konumlandırmak ve rekabet avantajını ele geçirmek adına çeşitli pazarlama araçları kullanmaktadırlar. Hava yolu şirketleri karlılıklarının devamı ve sürdürülebilir büyümeleri için yolcu memnuniyetini arttırarak yüksek kaliteli hizmet sunmaya odaklanmaktadır.
dc.description.abstractThe aim of this study is to determine the effects of in-flight cabin service quality factors and on customer satisfaction levels of passengers to these services and on their flight experiences. The dynamic and growing structure of the air transport, which connects the worlds, is one of the sectors where the competition is most intense. In the airline industry where the high wave of advanced technology is at the top level, airline companies use various marketing tools to position themselves in a different place in the market and to take the competitive advantage. Airline companies focus on providing high quality service by increasing passenger satisfaction for the continuation of their profitability and sustainable growth.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectUlaşımtr_TR
dc.subjectTransportationen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHavayolu işletmelerinde kabin içi hizmet kalitesinin incelenmesi
dc.title.alternativeExamination of in cabin service quality in airline companies
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2023-07-19
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAirlines
dc.subject.ytmAirline companies
dc.subject.ytmAirline transport
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmCabin services
dc.identifier.yokid10238943
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityİSTANBUL GELİŞİM ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid716372
dc.description.pages147
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess