Show simple item record

dc.contributor.advisorAtalay, Gül Esra
dc.contributor.authorOktay, Hüseyin
dc.date.accessioned2023-09-22T12:20:08Z
dc.date.available2023-09-22T12:20:08Z
dc.date.submitted2023-05-02
dc.date.issued2020
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/739522
dc.description.abstractDünyada kitle iletişim alanındaki teknoloji hızla gelişmektedir. Bu gelişmeler kitle iletişim araçları ve popüler kültürle beraber inşa edilen bir imaj kavramını beraberinde getirmiştir. Gündelik yaşamda artık sıklıkla duyulan imaj kavramı sosyal medyanın da kullanım amacının temelini oluşturmaktadır. Globalleşen dünyada popüler kültür, internet sayesinde çok hızlı bir şekilde toplumlara ulaşarak mesafe algısını yok etmiştir. İnternet sayesinde sosyal medya çağının zirvesi yaşanmakta ve insanların günlük hayatının neredeyse tamamı da sosyal medyada göz önündedir. Mahremiyet kavramının yıkıldığı günümüz dünyasında kişiler en iyi şekilde benlik sunumunu yapabilmek amacıyla imaj oluşturma çabası içerisindedirler. Bu yüksek lisans tezinde sosyal medyadaki imaj yönetimi, Türkiye'de önde gelen ajanslar ve kişiler ile yapılandırılmış sorular vasıtasıyla iletişime geçilerek incelenmiştir. Bu firmaların ve kişilerin deneyim ve gözlemlerine dayanan aktarımlarla sosyal medyada imaj yönetiminin nasıl yapıldığı ve nasıl yapılması gerektiği hakkındaki çözümleri ortaya koyulmaktadır.
dc.description.abstractMass media technologies have been developing on a pace. This development bring together a concept of `image` which is constructed within mass media and popular culture. The concept of image, which became very popular, is the base of using social media as well. Popular culture is reaching the societies very fast using internet on a global world. Social media is very popular and people's daily lives are entirely on social media, open to the regards. In a world where the concept of intimacy is collapsed, people are paying efforts to create an image to maket he best representation of their selves. In this Master's Thesis, image management on social media has been studied by in depth interviews with leading PR Agencies of Turkey. Depending on the experiences and observations of these people, this thesis aims to show the process of professional image management on social media.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.titleSosyal medyada imaj yönetimine dair nitel bir araştırma
dc.title.alternativeA qualitative study on image management on social media
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2023-05-02
dc.contributor.departmentMedya ve Kültürel Çalışmalar Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10326113
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÜSKÜDAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid788873
dc.description.pages122
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess