Show simple item record

dc.contributor.advisorOkur, Abdurrahman
dc.contributor.authorKaya, Hatice
dc.date.accessioned2023-09-22T11:52:02Z
dc.date.available2023-09-22T11:52:02Z
dc.date.submitted2023-03-27
dc.date.issued2021
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/736868
dc.description.abstractİnternetin yaygınlaşması ve teknolojide yaşanan gelişmeler her sektör gibi sigortacılık sektörünü de etkilemiştir. Dijitalleşme sigortacılık sektöründe hem yeni dağıtım kanallarının ortaya çıkmasına neden olurken hem de var olan kanalların gelişiminde rol oynamaktadır. Dijitalleşme; aynı zamanda müşteriler açısından bilinirliğin artmasında, bilinçli tercihler yapmalarında fayda sağlamaktadır. Sigorta şirketleri de buna bağlı olarak yeniliğe açık, müşterilere hızlı bir şekilde doğru bilgi ve desteği sağlamaya çalışmak zorundadırlar.
dc.description.abstractThe spread of the internet and developments in technology effected many sectors such as insurance sector. It takes part on both the emergence of new distribution channels and development of existing channels. At the same time, digitalization turns to good purpose about the increasing awareness by customers. And also, it turns to good purpose about the customers to make conscious preference. Consequently, the insurance companies are open to innovation, and they have to provide the support in the right way and as quikly as possible.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSigortacılıktr_TR
dc.subjectInsuranceen_US
dc.titleSigortacılık sektöründe dijitalleşmenin poliçe bilinirliğine etkisi ve müşterilerin satın alma tercihleri Ankara ölçeğinde değerlendirilmesi
dc.title.alternativeThe effect of digitalization on policy awareness in the insurance sector and evaluation of customers' purchasing prefences in Ankara scale
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2023-03-27
dc.contributor.departmentSigortacılık Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmDistribution channels
dc.subject.ytmCustomer preferences
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmBill of exchange
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmDigitization
dc.subject.ytmInsurance policy
dc.subject.ytmInsurance sector
dc.subject.ytmInsurance
dc.identifier.yokid10295556
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityANKARA HACI BAYRAM VELİ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid675167
dc.description.pages102
dc.publisher.disciplineSigortacılık Bilim Dalı


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess