Now showing items 1-3 of 3

    • An application of integrated staffing and shift optimization for a call center 

      Ertaban, Cihangir (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Çağrı merkezi problemlerinde dört ana alanda verilecek kararlar belirlenmelidir; gelen çağrı sayısı, bu çağrılara yanıt verecek çalışan sayısı, çalışanların mesai başlangıç saatleri ve bu mesailere kaç çalışanın atanacağı. ...
    • Modeling of customer satisfaction in call centers 

      Aslantaş, Yeliz Leyla (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Müşteri memnuniyeti, 21. yüzyılda, hizmet sektöründe ön plana çıkan kavramlardan biridir. Birçok şirket, hem müşteri memnuniyetini sağlamak hem de maliyet etkinliği yaratmak için, müşterileriyle çağrı merkezleri aracılığıyla ...
    • Multivariate statistical process control approach for performance evaluation in call centers 

      Kalayci, Tolga Ahmet (BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)
      Bu tezde, bir çağrı merkezinin gelen çağrı birimi için çok değişkenli bir performans değerlendirme modeli önerilmiştir. Model, temel bileşenler analizi (TBA) yöntemi üzerine kurulmuştur. TBA yönteminin kullanılmasının temel ...