Browsing FEN BİLİMLERİ ENSTİTÜSÜ by Subject "Call center"
Now showing items 1-3 of 3
-
An application of integrated staffing and shift optimization for a call center
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Çağrı merkezi problemlerinde dört ana alanda verilecek kararlar belirlenmelidir; gelen çağrı sayısı, bu çağrılara yanıt verecek çalışan sayısı, çalışanların mesai başlangıç saatleri ve bu mesailere kaç çalışanın atanacağı. ... -
Modeling of customer satisfaction in call centers
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Müşteri memnuniyeti, 21. yüzyılda, hizmet sektöründe ön plana çıkan kavramlardan biridir. Birçok şirket, hem müşteri memnuniyetini sağlamak hem de maliyet etkinliği yaratmak için, müşterileriyle çağrı merkezleri aracılığıyla ... -
Multivariate statistical process control approach for performance evaluation in call centers
(BOĞAZİÇİ ÜNİVERSİTESİ/Fen Bilimleri Enstitüsü, 2018-08-06)Bu tezde, bir çağrı merkezinin gelen çağrı birimi için çok değişkenli bir performans değerlendirme modeli önerilmiştir. Model, temel bileşenler analizi (TBA) yöntemi üzerine kurulmuştur. TBA yönteminin kullanılmasının temel ...