Show simple item record

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorPolat Canli, Zeynep
dc.date.accessioned2020-12-04T09:55:15Z
dc.date.available2020-12-04T09:55:15Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71954
dc.description.abstractBu çalışma bir üniversite hazırlık okulunda İngilizce okutmanlarının geribildirime ilişkin algılarını ve geribildirim uygulamalarını araştırmayı amaçlamıştır. Bu amaca ulaşmak için nitel bir araştırma yöntemi kullanılmıştır. Bu çalışmada amaçlı örnekleme yolu izlenmiştir. Üç İngilizce okutmanı, bu çalışmada yer almıştır. Veriler kontrol listeleri, yarı yapılandırılmış görüşmeler ve gözlemler aracılığıyla toplanmıştır. Çalışmanın sonucunda, Kahramanmaraş Sütçü İmam Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu hazırlık sınıflarında İngilizce okutmanlarının geribildirime ilişkin algılarının öğrencilerin bireysel selameti ve not verme düşüncesinden çok öğrenme gelişimiyle güçlü bir şekilde alakalı olduğu ve öğretmen biçimlendirici geribildirim uygulamaları başlığı altında toplanan İngilizce okutmanlarının geribildirim uygulamalarının algılarıyla uyumlu olduğu ortaya çıkmıştır.Anahtar Kelimeler: Geribildirim, Geribildirim Algıları, Geribildirim Uygulamaları
dc.description.abstractThis study aims to investigate the perceptions of EFL instructors about the use of feedback and their feedback practices at a preparatory school. For the purpose of the study, a qualitative research was carried out. The study utilized purposeful sampling. Three EFL instructors participated in this study. Data were collected by means of checklists, semi-structured interviews and classroom observations. The study results reveal that EFL instructors' perceptions about the use of feedback are strongly related to growth of learning rather than students' well being and grading construction, and EFL instructors' feedback practices gathered under the teacher formative feedback practices are congruent with their perceptions in preparatory classes at Kahramanmaraş Sütçü İmam University School of Foreign Languages (KSUSFL).Key Words: Feedback, Perceptions of Feedback, Feedback Practicesen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleA case study of EFL instructors` perceptions and practices of feedback in a university EFL preparatory school
dc.title.alternativeBir üniversite hazırlık okulunda İngilizce okutmanlarının geribildirim algıları ve uygulamaları üzerine vaka çalışması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmInstructors
dc.subject.ytmTeacher perception
dc.subject.ytmFeedback
dc.subject.ytmPreparatory classes
dc.identifier.yokid10028926
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid350987
dc.description.pages102
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess