Show simple item record

dc.contributor.advisorHumıston, Kım Raymond
dc.contributor.authorAğgün, Nazli
dc.date.accessioned2020-12-04T09:54:06Z
dc.date.available2020-12-04T09:54:06Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71910
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı ,harmanlanmış öğretimin, geneksel yüz yüze öğretime kıyasla yazma sınavının sonuçlarında bir fark yaratıp yaratmadığını bulmak ve öğrencilerin teknolojinin yazma derslerinde kullanılmasıyla ilgili tutumlarını nitel ve nicel araştırma metodlarıyla araştırmak. Bu çalışma için, Gaziantep Universitesi yabancı diller yüksek okulundan bir deney ve bir kontrol gurubu seçilmiştir. Deney gurubundaki 13 öğrenciye harmanlanmış öğrenmeyle yazma dersi öğretilirken , aynı anda kontrol gurubundaki başka 13 öğrenciye geneksel yüz-yüze öğretimle yazma dersi verilmiştir. Her iki gurubtaki öğrencilerin ders programı, yaşları, İngilizce seviyeleri ve sınıf olanakları aynı. SPSS ile analiz edilen sonuçlar, deney gurubunun yazma sınavındaki notları kontrol gurununa göre daha yüksek çıktı. Deney gurubundaki öğrencilerin görüşlerini öğrenmek için, deneyden sonra yarı yapılandırılmış görüşme uygulandı. Sonuçlar, öğrencilerin derslerde mevcut kullanılan teknolojiden hoşnut olmadıklarını ama öte yandan harmanlanmış öğrenmeden hoşnut olduklarını gösterdi. Ayrıca, öğrenciler teknolojinin sınıf içinde ve dışında nasıl kullanılabileceğine dair bazı önerilerde bulundu.
dc.description.abstractThe aims of this study are to find whether blended learning would make a difference at the writing scores of students compared to traditional face-to-face education and to establish the students' perspective on the usage of technology at writing courses with quantitative and qualitative research methods. For the purpose of the study, one experimental and control groups were chosen from the School of Foreign Languages, Gaziantep University. The 13 students in the experimental groups are taught writing with blended learning while 13 students are taught writing with traditional face-to-face education during one month. The students at both groups have the same schedule, age, English level and classroom facilities. The results of analysis done by SPSS show that the writing scores of the experimental group are higher than the writing scored of the control group. To learn the students' perspectives at the experimental group, semi-structured interviews have been done after the experience. The results show that the students are not satisfied the usage of current technology at writing courses. On the other hand, they reported they were satisfied with blended learning. The students also gave some suggestions about the implications of technology in and outside of the classes.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleBlending with purpose: Teachinh writing courses with online and traditional classroom instruction
dc.title.alternativeAmaç doğrultusunda harmanlama: Yazma derslerinin uzaktan ve gelenksel sınıfiçi eğitimle verilmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmWriting classes
dc.subject.ytmWriting training
dc.subject.ytmIn-class works
dc.subject.ytmBlended learning
dc.subject.ytmAcademic achievement
dc.subject.ytmOpinions of students
dc.subject.ytmDistance education
dc.subject.ytmUniversities
dc.identifier.yokid10040962
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid358370
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess