Show simple item record

dc.contributor.advisorŞahinkarakaş, Şehnaz
dc.contributor.authorBilen, Mehmet Veysel
dc.date.accessioned2020-12-04T09:54:00Z
dc.date.available2020-12-04T09:54:00Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71906
dc.description.abstractBu çalışma akran dönütün öğrencilerin yazı becelerine ve yazı dersine olan tutumlarına olan etkisini incelemiştir. Çalışma 2013-2014 yılları arasında Toros Üniversitesi hazırlık okulu tarafından verilen hazırlık programına ait tek sınıf dahilinde 20 bay ve bayan öğrenciden oluşmaktadır. Ön test, Ara test ve Son test ile akran dönütü uygulama öncesi ve sonrası öğrencilerin başarı farklılığının ölçülmüştür. Aynı zamanda çalışmadan sonra öğrencilerin yazı yazma becerisine karşı tutumlarının değiştiğini mi veya aynı kalıp kalmadığını görmek için öğrencilerden çalışma öncesi ve sonrası tutum paragrafı yazmaları istenmiştir. Çalışma sonunda writing becersine karşı olumlu tutum sahibi olan öğrencilerin sayılarının önemli derecede arttığı gözlenmiştir ayrıca öğrencilerin aldığı notlarında önemli derecede yükseldiği görülmüştür.
dc.description.abstractThis study investigated the influence of peer feedback on students' writing performance and attitudes towards writing. The sample of the study consisted of 20 male and female students from preparatory school students writing course offered by the English Department at Toros University in the academic year 2013/2014. A pre- ,mid-, and a post-tests were applied to check the students' performance before and after the feedback sessions also, a pre-attitude paragraph and a post-attitude paragraph were asked students to write to see whether the students' attitudes change or stay same after the study. At the end of the study, the number of the students who had positive attitude towards writing skill increased significantly also, students' grades improved significantly, too.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe influence of peer feedback on students` writing performance and their attitudes towards writing
dc.title.alternativeAkran dönütün öğrencilerin yazı becerilerine ve yazı dersine olan tutumlarına olan etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmPeer feedback
dc.subject.ytmWriting skills
dc.subject.ytmWriting training
dc.subject.ytmWriting classes
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmAttitudes
dc.subject.ytmStudent attitude
dc.identifier.yokid10040240
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid358378
dc.description.pages52
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess