The effect of peer feedback on students` overall writing performance and their attitudes toward peer feedback
dc.contributor.advisor | Şahinkarakaş, Şehnaz | |
dc.contributor.author | Efe, Burak | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T09:53:43Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T09:53:43Z | |
dc.date.submitted | 2014 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71894 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma akran geridönütünün öğrencilerin genel yazma performansına olumlu bir etkide bulunup bulunmayacağını ve onların akran geridönütüne karşı tutumlarını araştırmayı amaçlar. Bu çalışma Zirve Üniversitesi Yabancı Diller Yüksekokulu D kurunda öğrenim gören 32 öğrenci ile yürütülmüştür. Hem deney hem de control grubunda 16 öğrenci bulunmaktaydı. Çalışma 7 hafta sürdü. Bilgi toplamak için bir ön test, bir son test ve açık uçlu sorulardan oluşan bir anket kullanıldı. Ön test ve son test sonuçları SPSS programında karşılaştırıldı ve anket de içerik analizi yöntemiyle incelendi. Çalışmanın sonuçlarına gore deney grubundaki öğrencilerin ön test ve son test sonuçları arasında istatistiksel olarak anlamlı bir farklılık ortaya çıktı. Anket sonuçları da öğrencilerin akran geridönütüne karşı olumlu bir tutum sergilediklerini gösterdi. | |
dc.description.abstract | This study aims to investigate if peer feedback has a positive effect on students overall writing performance and their attitudes toward peer feedback. This study was carried out with 32 students studying in level D at the School of Foreign Languages of Zirve University. There were 16 students in both the experiment and control groups. It lasted for 7 weeks. A pre-test, a post-test, and a questionnaire consisting of open-ended questions were used to collect data. The pre-test and post-test results were compared using SPSS, and questionnaire was analyzed using content analysis method. According to the results of the study, there was a statistically significant difference between the pre-test and post-test results of the experiment group. The results of the questionnaire also showed that students had a positive attitude toward peer feedback. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | The effect of peer feedback on students` overall writing performance and their attitudes toward peer feedback | |
dc.title.alternative | Akran geridönütünün öğrencilerin genel yazma performansı üzerindeki etkisi ve onların akran geridönütüne karşı tutumları | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Peer feedback | |
dc.subject.ytm | Foreign language teaching | |
dc.subject.ytm | Writing training | |
dc.subject.ytm | Attitudes | |
dc.subject.ytm | Performance | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.identifier.yokid | 10041253 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 358373 | |
dc.description.pages | 52 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |