Show simple item record

dc.contributor.advisorHumıston, Kım Raymond
dc.contributor.authorAtilla, Duygu
dc.date.accessioned2020-12-04T09:53:26Z
dc.date.available2020-12-04T09:53:26Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71883
dc.description.abstractBu çalışma sanatın ve çoklu öğrenme yönteminin İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretimindeki ve öğrenimindeki önemini ve etkinliğini araştırmaktadır. Sanatın çoklu öğrenme modeli için kullanışlı bir araç olmasının yanısıra eleştirel ve yaratıcı düşünceyi geliştirmesi çalışmadaki iki temel odak noktası olmuştur.Sanatın ileri düşünme becerilerini geliştirdiği ve farklı öğrenme modelleri bağlamında kapsamlı bir araç olduğu detaylı bir literatür taraması ve içerik analizi ile desteklenmiştir. Araştırmanın sonucunda sanatın İngilizce'nin yabancı dil olarak öğretilmesinde sadece belirli öğrenme modellerini hedef alan geleneksel yöntemlerin aksine çeşitli öğrenme şekillerini desteklediği gözlemlenmiştir.Anahtar Kelimeler: Yabancı dil eğitimi, yabancı dil öğrenimi, sanat, çoklu öğrenme modeli, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme.
dc.description.abstractThis study examines the effectiveness and significance of art and multimodal learning approach in teaching and learning English as a foreign language. Art as being a useful tool in multimodal learning along with fostering critical and creative thinking are the two main focal points in the study.It is fortified with detailed literature review and content analysis that art improves higher thinking skills and art is a comprehensive medium in the context of diversity of learning styles.As a result of the study, it is observed that art encourages diverse learning styles and higher thinking skills, in contrast with conventional methods aiming particular learning models.Key Words: Foreign language teaching, foreign language learning, art, multimodal learning, critical thinking, creative thinkingen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİngiliz Dili ve Edebiyatıtr_TR
dc.subjectEnglish Linguistics and Literatureen_US
dc.titleUse of arts and multimodality in learning and teaching English as a foreign language
dc.title.alternativeSanatın ve çoklu öğrenme yönteminin İngilizcenin yabancı dil öğreniminde ve öğretiminde kullanılması
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmForeign language learning
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmArt
dc.subject.ytmMultimedia learning environment
dc.subject.ytmCritical thinking
dc.subject.ytmCreative thinking
dc.identifier.yokid10053638
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid364961
dc.description.pages62
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess