Show simple item record

dc.contributor.advisorYumru, Hülya
dc.contributor.authorÇiçen, Mehtap
dc.date.accessioned2020-12-04T09:53:01Z
dc.date.available2020-12-04T09:53:01Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71866
dc.description.abstractBu çalışma Gaziantep bölgesindeki özel okullarda ilköğretim seviyesinde çalışan İngilizce öğretmenlerinin öğrencileri değerlendirme yöntemlerini ve neden bu yöntemleri kullandıklarını araştırmayı amaçlar. Bu çalışma Gaziantep'teki özel okullarda çalışan 42 İngilizce öğretmeni ile yürütülmüştür. Öğretmenlerin değerlendirme yöntemlerine karşı tutumları araştırılmıştır. Bilgi toplamak için hem çoktan seçmeli hem de açık uçlu sorular içeren bir anket uygulanmıştır. Anket değerlendirmesinde hem nitel hem nicel metodlar kullanılmıştır. Nicel değerlendirme için SPSS kullanılmıştır. Nitel değerlendirme için içerik analizi kullanılmıştır. Çalışmanın sonuçlarına göre özel okullarda ilkokul seviyesinde çalışan öğretmenlerin en çok başvurdukları değerlendirme yönteminin öğrenci portfolyoları ve en popüler değerlendirme amacının ise öğrencinin gelişimini izlemek ve onları motive etmek olduğu sonucuna ulaşılmıştır.
dc.description.abstractThis study aims to investigate the ways of assessment used by EFL teachers at private schools in Gaziantep and why they used these ways. This study was carried out with 42 EFL teachers working at private schools in Gaziantep, Turkey. Teachers' attitudes toward ways of assessment were studied. To collect data, a questionnaire consisting of multiple choice and open-ended questions was administered. Both qualitative and quantitative reasearch methods were used in the analysis of questionnaire. For quantitative data, SPSS was used. For qualitative data, content analysis method was used. According to the results of the study, it was found out that the ways of assessment used most by the teachers working at private schools in primary level to assess their students was portfolio, and it was found out that the most popular purpose of assessment was to monitor and motivate the students.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleThe assessment methods used by efl teachers at the primary level in private schools
dc.title.alternativeÖzel okullarda ilkokul seviyesinde çalışan ingilizce öğretmenlerinin kullandıkları değerlendirme yöntemleri
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı
dc.subject.ytmPrimary schools
dc.subject.ytmPrimary school teachers
dc.subject.ytmSpecial schools
dc.subject.ytmEnglish
dc.subject.ytmEnglish lessons
dc.subject.ytmForeign language teaching
dc.subject.ytmEducational assessment
dc.subject.ytmMeasurement and evaluation
dc.subject.ytmEvaluation
dc.identifier.yokid10071617
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityÇAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid379477
dc.description.pages51
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess