An investigation on ELT teacher candidates` assessment literacy
dc.contributor.advisor | Yumru, Hülya | |
dc.contributor.author | Yetkin, Cihan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T09:52:15Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T09:52:15Z | |
dc.date.submitted | 2015 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/71833 | |
dc.description.abstract | Bu çalışma öğretmen adaylarının ilkokul/ortaokul düzeyindeki sınıflarda kullanacağı değerlendirme stratejileri algılarını ölçmeyi amaç edinir. Bu çalışma Mersin Üniversitesi'nde öğrenim gören 30 öğretmen adayı ile yürütüldü. Çalışma, 3 gün sürdü. Önce, 30 öğrenciye 3'ü kapalı uçlu, 5'i açık uçlu olmak üzere 8 soruluk bir anket uygulandı. Anketin ilk sorusu öğretmen adayları ile ilgili gerekli bilgileri temin etmek amacını güdüyordu. Daha sonraki aşamada 5 öğrenciye açık uçlu sorular yöneltilerek mülakat yapıldı. Öğretmen adaylarının Gözlem Tekniğine diğer değerlendirme stratejilerinden daha fazla önem verdiği bulgusuna ulaşıldı. | |
dc.description.abstract | This study aims to investigate the perceptions of candidate English teachers on the utilization of assessment strategies in primary/junior settings. This study was carried out with 30 pre-service English language teachers in Mersin University and lasted for 3 three days. Firstly, the questionnaire, which consisted of 3 close-ended and 5 open-ended questions was distributed to 30 candidate English teachers. The first question aimed to elicit background information about the participants of the study. For the next step, open-ended questions were asked to 5 candidate English language teachers in the interview format. In the study, it was seen that candidate English teachers give more importance to Observation Techniques than any of other assessment strategies. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | An investigation on ELT teacher candidates` assessment literacy | |
dc.title.alternative | İngilizce dersi öğretmen adaylarının değerlendirme okur yazarlığı üzerine bir araştırma | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | İngiliz Dili Eğitimi Anabilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Reader response approach | |
dc.subject.ytm | Reading-writing | |
dc.subject.ytm | Reading-writing activity | |
dc.subject.ytm | Evaluation | |
dc.subject.ytm | Valuation models | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.subject.ytm | Candidate teachers | |
dc.subject.ytm | English | |
dc.subject.ytm | English lessons | |
dc.subject.ytm | Teacher evaluation form | |
dc.identifier.yokid | 10089006 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ÇAĞ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 405422 | |
dc.description.pages | 55 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |