Show simple item record

dc.contributor.advisorAkbıyık, Seval
dc.contributor.authorŞiktunca, Ceren Aylin
dc.date.accessioned2021-05-09T09:52:52Z
dc.date.available2021-05-09T09:52:52Z
dc.date.submitted2007
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712792
dc.description.abstractBu araştırmanın amacı, bilgisayarlı öğretimin önemi anlatılarak, bilgisayarın öğretim alanında kullanımına ilişkin öğretmen yeterliklerini belirlemektir. Böylelikle öğretmenlerin bilgisayarı öğretim alanında kullanmada ihtiyaç duydukları eğitim gereksinimlerini ortaya koymaktadır. Bilgi teknolojisinin ağır bastığı günümüzde öğretmenlerin teknolojiye olan duyarlılığının ne ölçüde olduğunu ve eğitimlerinde kullanmalarıyla ilgili bir çalışmadır.Bu araştırmada öğretmenlerin bilgisayar kullanmaları ile ilgili yeterliklerine incelemek ve eğitimde kullanma oranlarına bakmaktır. Araştırmanın bulgularına bakarak öğretmenlerin çoğunun bilgisayar okur-yazarlığının olduğu ancak bunu öğretimde yeteri kadar kullanamamalarıdır.Anahtar Kelimeler: Eğitimde Bilgisayar, Bilgisayar Destekli Eğitim, Öğretmen Yeterlikleri
dc.description.abstractThe aim of this research is to determine tutor qualifications that are of concern to utilization of computer technology in education by explaining the importance of computer based education. In this manner education requirements that tutors need during usage of computers in education are revealed. This study related to Nowadays predomination of Information technology how affects teacher?s sensivity on technology and usage in their education.The aim of this investigation is to analyse tecahers sufficiency on utilizing computers and the proportion of usage on education. According to sypmtomps of research shows that most of teachers have the computer literacy however they have lack of synchronization between their literacy and the instruction.Keywords: Computer Aided Education, Education supperted by computer, Sufficencies of Teachersen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleMeslek liselerinde görev yapan öğretmenlerin teknoloji kullanımı ile ilgili performans ölçümü
dc.title.alternativePerformance measurement about usage of technology of teachers who works for trade schools
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid9011288
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid234750
dc.description.pages112
dc.publisher.disciplineEğitim Yönetimi ve Denetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess