Show simple item record

dc.contributor.advisorBuyan, Burak
dc.contributor.authorErdal, Ahmet
dc.date.accessioned2021-05-09T09:52:39Z
dc.date.available2021-05-09T09:52:39Z
dc.date.submitted2008
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712739
dc.description.abstractAnalitik ve ampirik ayrımı, modern ? post modern polemiğine kadar sürdürülebilecek geniş bir konudur. Biz bu çalışmada konuyu mümkün olduğu kadar dar bir kapsamda ve özelleştirilmiş, daraltılmış bir boyutta ele aldık. Yabancı dil eğitimi uzun yıllar davranışçı psikoloji kuramcılarını önermeleri doğrultusunda şekillenirken, yakın zamanlarda bilişsel psikolojinin öngörülerinden faydalanan çeşitli teknikler üretilmeye ve kullanılmaya başlamıştır. Bu tekniklerden biri de ?Callan Method? olarak anılan tekniktir. Bu belgesel bahsedilen metodun uygulandı okullardan birinde, tekniğin gözlemlenmesi ve eğitimcilerin teknik hakkındaki yorumlarının derlenmesinden oluşmaktadır.
dc.description.abstractThe issue, comparison with analytic and empiric, has wide background up to modern and post-modern polemics. In this short film, we prefer to explain the issue in restricted and specific plane. Foreign language education is set up with behaviorist psychology, but in a couple of last decade it has been reset by some method with opinion of cognitive psychology. One of these methods is ?Callan?. Aim of this film is observe the method in school in which it applies.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectSahne ve Görüntü Sanatlarıtr_TR
dc.subjectPerforming and Visual Artsen_US
dc.titleBelgesel kısa film: ?Deneyimleme?
dc.title.alternativeShort documentary film: ?Expreciency?
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentSinema Televizyon Ana Sanat Dalı
dc.identifier.yokid306626
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid235435
dc.description.pages41
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess