Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesi
dc.contributor.advisor | Öztürk, Mesut | |
dc.contributor.advisor | Akkan, Yaşar | |
dc.contributor.author | Demir, Ümit | |
dc.date.accessioned | 2021-05-09T09:51:33Z | |
dc.date.available | 2021-05-09T09:51:33Z | |
dc.date.submitted | 2019 | |
dc.date.issued | 2019-12-03 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712403 | |
dc.description.abstract | Bu çalışmanın amacı ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesidir. | |
dc.description.abstract | The aim of this study is to investigate the cognitive aspects of the proportional reasoning processes of middle school 7th grade students. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | Ortaokul 7.sınıf öğrencilerinin orantısal akıl yürütme süreçlerinin bilişsel açıdan incelenmesi | |
dc.title.alternative | Cognitive perspective of the proportional reasoning proceses of the 7th grade students | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2019-12-03 | |
dc.contributor.department | Matematik ve Fen Bilimleri Eğitimi Ana Bilim Dalı | |
dc.identifier.yokid | 10221668 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | BAYBURT ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 576121 | |
dc.description.pages | 78 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |