Show simple item record

dc.contributor.advisorKarabulut, Muhittin
dc.contributor.authorAraz, Meltem Jale
dc.date.accessioned2021-05-09T09:51:23Z
dc.date.available2021-05-09T09:51:23Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712337
dc.description.abstractBu tezin amacı tüketici memnuniyetinin nasıl ölçüleceğini araştırmaktır. Bu doğrultuda tüketici, tüketici memnuniyeti ve hizmet kalitesi olguları incelenmiştir. Araştırmanın uygulama kısmında, İstanbul Sabiha Gökçen Uluslararası Havalimanı'nda yolcu memnuniyetinin ölçülmesi hedeflenmiştir. Bu amaç doğrultusunda hazırlanan anket sorularında hizmet kalitesi ölçüm modellerinden Servqual Methodu baz alınmıştır. Yolcuların havalimanı hizmetlerinden beklentileri ile gerçekleşen hizmet arasındaki ilişki ortaya konmaya çalışılmıştır.
dc.description.abstractThe purpose of this thesis is to investigate how to measure consumer satisfaction. Therefore consumer, consumer satisfaction and service quality have been studied. In the application section, I aimed to measure passenger satisfaction at İstanbul Sabiha Gökçen International Airport. As one of the measurement models for service quality, the Servqual Method was taken as basis for the survey questions prepared in order to indicate the relationship between the expectations of passengers from the airport services and the actual services.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKüresel pazarlamada kuruma ve iş ortaklarına dönük tüketici memnuniyeti
dc.title.alternativeCustomer satisfaction towards firms and strategic business partners
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmGlobalization
dc.subject.ytmJoint ventures
dc.subject.ytmConsumers
dc.subject.ytmConsumer satisfaction
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmServqual method
dc.subject.ytmMeasurement and evaluation
dc.subject.ytmMarketing
dc.identifier.yokid371131
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid303961
dc.description.pages148
dc.publisher.disciplineKüresel Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess