Show simple item record

dc.contributor.advisorGümüş, Sefer
dc.contributor.authorAtalay, Haktan
dc.date.accessioned2021-05-09T09:51:15Z
dc.date.available2021-05-09T09:51:15Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712304
dc.description.abstractRekabetin arttığı ve teknolojinin hızlıca hayatımıza hükmettiği günümüzde, firmaların, rakiplerinden ayrılabilmek ve başarıyı sağlayabilmek için toplam kalite ve marka yönetimlerine önem vermeleri gerekmektedir.Globalleşen dünyada, rekabet edemeyen yok olur kuralının var olmasından ötürü, firmaların kaliteye, buna bağlı olarak da toplam kalite yönetimine ve diğer rakiplerinden ayrılmak için marka yönetimine dört elle sarıldıkları bir gerçektir. Kalite ve marka rekabetin en önemli silahı haline gelmiştir.Bu çalışmanın amacı, toplam kalite ve marka yönetiminin tüm detaylarını açıklamak, bu kavramların tarihsel gelişimlerinden yola çıkarak, tanımlanmaları, süreç ve türleri ile ilgili bilgilerin aktarılmasını sağlamaktadır.
dc.description.abstractIn the present day, which is competitive and technology dominates our lives rapidly, companies should regard Total Quality Management and brand management to be different from their competitors and to be successful.In the globalizing world, due to existing the rule that who can not compete has to be vanished, its true that companies have been working whole heardly on total quality management and the brand management to be different from their competitors. Quality and Brand have been playing the most important role in the competition.The aim of this work is to explain all details of Total Quality and Brand Management, to make sure the knowledge about their definitions, process and kinds passes on regarding the improvement of these conceptions.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleToplam kalite yönetiminin marka yönetimiyle ilişkisi
dc.title.alternativeThe concern of total quality management with brand management
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBrand management
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmBrand
dc.identifier.yokid378773
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid303919
dc.description.pages85
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess