Show simple item record

dc.contributor.advisorTop, Seyfi
dc.contributor.authorYeşilbaş, Buket
dc.date.accessioned2021-05-09T09:51:07Z
dc.date.available2021-05-09T09:51:07Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712270
dc.description.abstractBu çalışmada bir pazarlama çeşidi olan ilişkisel pazarlama kavramı ve hastanelere uygulanması incelenmiştir. Çalışmada genelden özele giden bir yaklaşım benimsenmiş ve ilişkisel pazarlama olgusu tanımlandıktan sonra; hastane kavramı genel olarak incelenip sonrasında ilişkisel pazarlamanın hastane alanına yansımaları incelenmiştir. Veri kaynaklarına derleme bir yöntemle yaklaşılmış, tablolarla netleştirilip çalışma sonucunda ilişkisel pazarlamanın hastanelere uygulanmasıyla, hastanelerde ilişkisel pazarlamanın ne konumda olduğu sorusu cevaplanmaya çalışılmıştır.
dc.description.abstractIn this study, which is kind of a marketing relationship marketing concept and the implementation of the hospital were examined. A general approach to study special cases adopted the definition of relationship marketing and after the hospital after the concept of relationship marketing in general has been reviewed and the repercussions on the hospital area were examined. A method compiling data sources have been approached with, work with tables as a result of net to hospitals implementing the relationship marketing, relationship marketing in hospitals in the position where what has been tried to answer the question.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHastanelertr_TR
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleİlişkisel pazarlamanın hastane yönetimine etkisi
dc.title.alternativeEffects of relationship marketing in hospital management
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmManagement
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmHospital administration
dc.subject.ytmRelationship marketing
dc.subject.ytmHealth care organizations
dc.identifier.yokid381426
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid304106
dc.description.pages119
dc.publisher.disciplineHastane ve Sağlık Kur. Yön. Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess