Show simple item record

dc.contributor.advisorGümüş, Sefer
dc.contributor.authorKorkmaz, Fatma
dc.date.accessioned2021-05-09T09:51:04Z
dc.date.available2021-05-09T09:51:04Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712256
dc.description.abstractBu kesitsel araştırma içerisinde, Üsküdar Devlet Hastanesi'nde hem sağlık personeli ile hem de hastalarla yapılan anketler ışığında sağlık sektöründe hizmet alanlarla hizmet sunanlar arasında yaşanan sorunlar analiz edilmektedir.Çalışma yapılırken hizmet kavramı ve özellikleri, sağlık kavramı ve özellikleri, hastaneler, hastanelerde çalışan sağlık personeli, hastalarda memnuniyet kavramı ve bunun önemi üzerinde durulmaktadır. Bu ön bilgilerden sonrada Üsküdar Devlet Hastanesinde yapılan uygulamanın verileriyle birlikte hizmet alanlarla hizmet verenlerin sorunları tespit edilmeye çalışılmaktadır.
dc.description.abstractIn this sectional study, the problems occurring between the service providers and receivers in the healthcare sector are analysed in light of the polls conducted among healthcare workers as well as patients.During the study, the concept of service and its features, the concept of healthcare and its features, hospitals, healthcare workers in hospitals, the concept of patient satisfaction and importance are emphasized. Following this introductory information, the problems of healthcare service providers and receivers are attempted to be determined with the data of the application conducted in Üsküdar Devlet Hastanesi (public hospital).en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHastanelertr_TR
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSağlık sektöründe hizmet alanlarla hizmet sunanlar arasında yaşanan sorunların analizi
dc.title.alternativeA study on the analysis of the problems occurring between the providers and receivers of service in the healthcare sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHealth services
dc.subject.ytmService
dc.subject.ytmHealth personnel
dc.subject.ytmPatients
dc.subject.ytmProblem
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmHealth sector
dc.subject.ytmProblems
dc.subject.ytmState hospitals
dc.subject.ytmPatient satisfaction
dc.identifier.yokid382031
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid304002
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineHastane ve Sağlık Kur. Yön. Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess