Show simple item record

dc.contributor.advisorKaya, F. Şule
dc.contributor.authorErgin Hoşver, Başak
dc.date.accessioned2021-05-09T09:51:04Z
dc.date.available2021-05-09T09:51:04Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712253
dc.description.abstractKüreselleşme ile birlikte artan rekabet koşullarında piyasada yoğun bir rekabet yaşanmaktadır. Bu ortamda firmalar yeni müşteriler kazanmak, satış cirolarını artırmak, firmanın tanıtılmasını sağlamak için reklama başvurmaktadırlar. Bu talep sonucunda ülkemizde reklâmcılık sektörü de hızlı bir gelişme göstermektedir.Günümüzde klasik reklam araçlarının dışında daha modern internet reklamı, mobil reklam gibi yeni reklam araçları da yoğun olarak kullanılmaya başlamıştır. . Reklâmlar tüketicilerin satın alma davranışları üzerinde etkili olmaktadır.Bu çalışmada reklâmın tüketici davranışları üzerindeki etkisi araştırılmıştır.
dc.description.abstractThere is an intense competition on the market under the conditions of increasing competition together with the globalisation. In this environment, companies apply to advertisement in order to gain new costomers, increase their turnover and provide the publicity of the company. As a result of this demand, the advertising sector in our country shows a rapid increase.Today, except the classical advertisement tools, the new advertisement tools such as more modern internet advertisement, mobile advertisement have begun to be used intensively.. Advertisements are effective on purchasing behaviours of the consumers.In this study, the effect of the advertisement on consumer behaviours are searched.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleReklamın tüketici davranışlarına olan etkisi
dc.title.alternativeEffect of the advertisement to the consumer behaviour
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.subject.ytmAdvertising instruments
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmPurchasing
dc.identifier.yokid384068
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid304080
dc.description.pages113
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess