Show simple item record

dc.contributor.advisorUğur, Gökhan
dc.contributor.authorKovan, Özcan
dc.date.accessioned2021-05-09T09:50:26Z
dc.date.available2021-05-09T09:50:26Z
dc.date.submitted2012
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/712077
dc.description.abstractBu tez çalışmasında bankacılık sektöründe önemli bir enstüruman olan internet bankacılığı ürününün orta yaş ve üzeri banka müşterileri tarafından etkin ve yaygın bir şekilde kullanılabilmesi için, kullanıcıların kaygılarını ortadan kaldıracak ve onlara rahat bir kullanım imkânı sağlayacak kullanıcı dostu uygun arayüz tasarlanması gerekliliğine değineceğim. Bankalar da diğer ticari işletmeler gibi kar amacı güden ve aynı zamanda hizmet sunan işletmelerdir. Ticari faaliyetlerinin devamlılığı için sürekli müşteriye ihtiyaçları vardır. Sektördeki banka sayısına bakıldığında, artık bankalar için müşteri çok değerlidir. Her banka müşteri veritabanını oluştururken sürekliliği ve bağlılığı hedefler. Bunun için de müşterileri ile sürekli iletişim halindedirler. Bankalar için en önemli müşteri portföyü orta yaş üzeri insanlardır. Orta yaş üzeri insanların bankacılık işlemlerini zaman ve mekân kavramını ortadan kaldırarak internet bankacılığı ürünü üzerinden yapmaları, hem müşteriler, hem de bankalar için büyük avantajlar taşımaktadır. Bankalar bu avantajı daha iyi kullanmak için yaş alan müşterilerine daha rahat kullanabilecekleri bir web sayfası tasarlamalıdırlar. Bu tasarım bankaların müşterileri ile ilişkilerini sürekli kılacak ve karlılıklarını artıracaktır. Çalışmamda iletişim kavramına, internet bankacılığı ürününe ve web tasarımı ilkelerine değinip, orta yaş ve üzeri internet kullanıcısı 100 kişi arasında anket çalışması yaparak sonuçları ve önerileri sunacağım.Anahtar Kelimeler: İletişim, İnternet Bankacılığı, Arayüz ve Tasarım
dc.description.abstractInstrument I of this thesis in the banking sector is an important middle-aged and older Internet banking product effective and widely used by banks to customers, eliminating the concerns of users and provide them the opportunity to use comfortably talk about the necessity of designing user-friendly interface available. Banks and other commercial enterprises, and also serving gib-profit enterprises. There is always the customer needs for the continuation of commercial activities of banks. There is always the customer requirements for the continuity of the business activities of banks.Looking at the number of banks in the sector, customers are now very valuable for the banks. Each bank plans continuity and commitment to goals while creating customer database, For this reason, they are in constant communication with their customers. The most iportant customer portfolio fort he banks is the peopleover the medium age. People over middle age of banking transactions by eliminating the concept of time and space to do over the internet banking product, and customers, has great advantages for both banks and customers. Banks to make better use of this advantage is more easily used by older clients to design a web page.This design will extend relationships with customers and the banks will increase their profitability. I communicate the concept in this study, talking about the principles of web design and internet banking product, the middle-aged and older internet users by making conclusions and recommendations will give a survey of 100 people.Keywords: Communication, Internet Banking, Interface and Designen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİletişim Bilimleritr_TR
dc.subjectCommunication Sciencesen_US
dc.titleOrta yaş ve üzeri banka müşterilerine internet bankacılığı ürününü kullandırmaya yönelik uygun arayüz tasarlanması
dc.title.alternativeInternet banking product availabla for middle age or older to interface desing of bank customers
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİletişim ve Tasarım Ana Sanat Dalı
dc.subject.ytmBanking transactions
dc.subject.ytmBanking system
dc.subject.ytmInternet use
dc.subject.ytmInternet
dc.subject.ytmElectronic banking
dc.subject.ytmInterfaces
dc.subject.ytmCommunication
dc.subject.ytmCustomers
dc.subject.ytmDesign
dc.subject.ytmBanking
dc.identifier.yokid437847
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid325242
dc.description.pages145
dc.publisher.disciplineİletişim Sanatları ve Tasarım Sanat Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess