Show simple item record

dc.contributor.advisorKarabal, Cem
dc.contributor.authorKeflioğlu, Erol
dc.date.accessioned2021-05-09T09:44:39Z
dc.date.available2021-05-09T09:44:39Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2021-03-09
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/710439
dc.description.abstractİşletmelerin ürün ve hizmetlerini tanıtabilecekleri yeni bir pazar haline gelen sosyal medyanın önemi gün geçtikçe artmaktadır. İşletmeler, rakiplerinin önüne geçmek, sahip olduğu müşteri sayısını koruyabilmek ve arttırabilmek amacıyla sosyal medyanın sunduğu teknolojileri aktif bir şekilde kullanmaları gerekmektedir.Bu çalışmanın amacı, sosyal medyanın işletmelerin marka ve imaj değerleri üzerine etkilerini araştırmaktır. Bu kapsamda sosyal medya, marka imajı ve marka değeri kavramları ele alınmış ve bu kavramlar alt başlıklarıyla incelenmiştir. Araştırma dâhilinde telekomünikasyon sektörüne yönelik olarak İstanbul'daki üniversitelerde öğrenim gören öğrenciler üzerinde bir saha çalışması yapılmıştır. Elde edilen sonuçlara göre sosyal medya, marka imajı ve marka değeri arasında pozitif yönlü ilişkilerin varlığı tespit edilmiştir.
dc.description.abstractThe importance of social media, which has become a new market where businesses can introduce their products and services, is increasing day by day. Businesses should actively use the technologies which are provided by social media in order to get ahead of their competitors, protect and increase the number of customers they have.The purpose of this study is to investigate the effects of social media on brand and image values of businesses. In these context, social media, brand image and brand value concepts were discussed and these concepts were examined with sub-headings. Within the scope of the research, a field study was carried out on the students who are studying at the universities in Istanbul for the telecommunication sector. According to the results obtained, there are positive relationships among social media, brand image and brand value.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medyanın işletmelerin marka imajı ve marka değeri üzerine etkileri
dc.title.alternativeThe effects of social media on brand and image value of organizations
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-03-09
dc.contributor.departmentİşletme Yönetimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBusinesses
dc.subject.ytmBrand
dc.subject.ytmBrand value
dc.subject.ytmBrand image
dc.subject.ytmSocial media
dc.identifier.yokid10184688
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid490458
dc.description.pages162
dc.publisher.disciplineYönetim ve Organizasyon Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess