Show simple item record

dc.contributor.advisorAytulun, Sabahattin Kerem
dc.contributor.authorDüzgelen, Sena
dc.date.accessioned2021-05-09T09:42:14Z
dc.date.available2021-05-09T09:42:14Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2020-06-23
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/709507
dc.description.abstractGünümüzde Globelleşen Dünya'ya karşı firmalar arasında ki rekabet hızla artmaktadır. Bu şartlar da işletmeler ayakta kalabilmek için sundukları hizmet veya ürettikleri ürünler ile müşterilerin istek ve memnuniyetini karşılamak için çeşitli arayışlar içindedirler.Kalite Fonksiyon Göçerimi firmaların müşterileri tanımalarına yardım eden, müşteri istek ve ihtiyaçları doğrultusunda müşterilereen kısa sürede cevap verebilen bir yöntemdir. Yöntemin temelinde müşterilerin istek ve ihtiyaçları doğrultusunda hareket etmek vardır.Bu çalışmanın amacı Kalite Fonksiyon Göçerim'inin bir hizmet firmasında nasıl uygulanacağı ortaya koyulacaktır. Bu amaç doğrultusunda lojistik sektörünün öncü firmalarından bir kargo firması seçilmiştir. Seçilen firmada QFD çalışması yapılmıştır. Çalışma yapılırken kullanılan bilgiler anket ve karşılıklı görüşme yoluyla müşteri, firma çalışanları ve yöneticilerinden alınmıştır. Bütün bu uğraşlar sonucunda kargo firmasının kalite evi ortaya çıkarılmıştır.
dc.description.abstractNowadays, the competition between the companies against the Globling World is increasing rapidly. These conditions are also in the search for the service to be able to survive or to meet the demands and satisfaction of the customers with the products they produce.Quality Function Immunity is a method that helps firms to identify customers and respond to customers in the shortest possible time in line with customer requests and needs. At the core of the method is to act in line with the needs and desires of the customers.The purpose of this study is how Quality Function Mycology will be implemented in a service firm. A cargo company was chosen from the leading companies of the logistics sector. QFD work was done at the selected firm. The information that was taken from the customer, company employees and managers through questionnaires and interviews. Because of all these efforts, the cargo company's quality house has been constructed.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEndüstri ve Endüstri Mühendisliğitr_TR
dc.subjectIndustrial and Industrial Engineeringen_US
dc.titleKargo sektöründe kalite fonksiyon göçerim uygulaması
dc.title.alternativeQuality function deployment application in cargo sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-06-23
dc.contributor.departmentEndüstri Mühendisliği Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10153013
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid461787
dc.description.pages67
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess