İlköğretim denetçilerinin eğitim araçlarının kullanımında öğretmenlere yaptıkları rehberlik düzeyleri
dc.contributor.advisor | Yıldız, Rauf | |
dc.contributor.author | Kiliç, Battal | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T14:27:19Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T14:27:19Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/708703 | |
dc.description.abstract | ||
dc.description.abstract | en_US | |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | İlköğretim denetçilerinin eğitim araçlarının kullanımında öğretmenlere yaptıkları rehberlik düzeyleri | |
dc.title.alternative | The Levels of guidence conducted by primary education inspectors for the teachers within the context of the utilities of educational means and models (sample of East Anatolian region) | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Eğitim Bilimleri Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Controller | |
dc.subject.ytm | Control | |
dc.subject.ytm | Guidance | |
dc.subject.ytm | Educational tools | |
dc.subject.ytm | Primary education teachers | |
dc.subject.ytm | Primary education schools | |
dc.subject.ytm | Teachers | |
dc.identifier.yokid | 117125 | |
dc.publisher.institute | Sosyal Bilimler Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 113692 | |
dc.description.pages | 215 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |