Show simple item record

dc.contributor.advisorBaydaş, Abdulvahap
dc.contributor.authorKarim, Rezhina Ibrahim
dc.date.accessioned2020-12-04T09:31:23Z
dc.date.available2020-12-04T09:31:23Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2019-07-26
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/70825
dc.description.abstractBu çalışmada, finansal hizmet pazarlamasının banka performansı üzerindeki etkisi, finansal hizmet pazarlamasının banka performansı üzerinde nasıl bir etkiye sahip olduğunu stratejik örgüt yönetimi ile planlanmanın pazarlama sürecine etkisi araştırılmıştır. Bununla birlikte, bankanın içinde veya dışında zaman baskısı ve sorunlarından oluşan sıkıntıların banka performansına ve stratejik planlama yapan ekibin motivasyon ve yönlendirilmesine katkıda bulunmaktadır. Örgütteki finansal hizmet pazarlama teorisi, çok sayıda yazarın bulunduğu birkaç sektörde tanımlanmış ve stratejik finansal hizmet pazarlama planlanması, banka performansı için stratejik düşünceyi açıklamaktadır. Ayrıca, nitel araştırma yöntemi için geçerlik ve güvenirlik analizleri kullanılmış, SPSS istatistiki programı ile doğru bir sonuç elde etmek için araştırmada anket yönteminden yararlanılmıştır. Ayrıca yeni ve modern referans stili olan APA referans stili atıflarda kullanılmıştır.Anahtar Kelimeler: Finansal Hizmet Pazarlaması, Bankaların Performansı
dc.description.abstractThe target this study is find the impact of marketing financial service on bank performance mean how marketing financial service can have effect on bank performance, and investigated with marketing process on planning and strategic of organization management. Therewith motivated and inspiring to followers in teamwork with dealing ethical marketing process to build strategic planning to bank performance in stress time and problems inside or outside the bank. The marketing financial service theory in the organization was described in several sector with much author, and planning strategic marketing financial service is explicate strategic thinking to bank performance. Moreover we used Method of qualitative research with validity and reliability on questions and for finding an accurate result with less error used statistic program of SPSS, and that is very useful exactly what we want to used research questionnaire. Finally we used APA style citation in reference that is new and modern style of reference.Key Words: Financial Service Markets, Banks Performanceen_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectBankacılıktr_TR
dc.subjectBankingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleThe influence of marketing financial services on the performance of banks: An empirical study in Kurdistan
dc.title.alternativeFinansal hizmet pazarlamasının bankaların performansı üzerindeki etkisi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-07-26
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmFirm performance
dc.subject.ytmFinancial performance
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmMarketing methods
dc.subject.ytmBank marketing
dc.subject.ytmFinancial services
dc.subject.ytmBanks
dc.subject.ytmPerformance
dc.identifier.yokid10158221
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid469510
dc.description.pages91
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess