Show simple item record

dc.contributor.advisorCeylan, Hasan
dc.contributor.authorYildiz, Adnan
dc.date.accessioned2021-05-08T12:54:12Z
dc.date.available2021-05-08T12:54:12Z
dc.date.submitted1993
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/705890
dc.description.abstractVI ÖZ Bu çalışmada Van'ın Bardakçı ve Yumrutepe (Turna sın) köylerinden alınan iki kil numunesi ile Eskişehir Lüle tası belli miktarlarda alınarak herbiri ikişer kısma ayrıl dı. Bunlardan birinci kısımlar ayrı ayrı palmitik asit ile öteki kısımlar ise stearik asitle karıştırılarak 100 `C sıcaklıkta ısıtıldı. Böylece asitlerin killere adsorpsiyonu sağlandı. Elde edilen örnekler n-Hegzanla yıkandıktan sonra herbirinin DTA, TGA eğrileri ve İR spektrumları alınarak değerlendirildi.
dc.description.abstractIn this study, two clay samples taken from Van Bardakçı and Yumrutepe villages, and an Eskişehir rock sample (sepiolite) were divided into two groups. The first group was treated with palmitic acid and the other one was mixed with stearic acid and both groups were heated at 100 `C. Thus the adsorbtion of acids into clays were assured.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectKimyatr_TR
dc.subjectChemistryen_US
dc.titleBazı yüksek yağ asitlerinin killerle termal etkileşmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentDiğer
dc.subject.ytmThermal
dc.subject.ytmClay
dc.subject.ytmFatty acids
dc.identifier.yokid29799
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityYÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid29799
dc.description.pages74
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess