Show simple item record

dc.contributor.advisorOrak, Salim
dc.contributor.authorErdemir, Naki
dc.date.accessioned2021-05-08T12:53:31Z
dc.date.available2021-05-08T12:53:31Z
dc.date.submitted1997
dc.date.issued2021-01-20
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/705580
dc.description.abstractÖZET Bu çalışma üç bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde öğrencinin fizik konularında başarısız olmasının sebepleri üzerinde durulmuştur. Öğrenilen yanlış kavramlar ve başarısızlığın sebepleriyle ilgili yapılan araştırmalar incelenmiştir. İkinci bölüm kendi içinde yedi yedi kesimden oluşmaktadır. Bu bölümde mekanik konularının kavramları kalitatif olarak öz ve kısa cümlelerle verilmeye çalışılmıştır. Bu bölümdeki her kesim kendi içinde kavramlar, öneriler, gösteriler ve kontrol sorulan olarak değerlendirilmiştir. Üçüncü bölümde, yapılan çalışmanın sonunda, sonuçlar ve tartışma olarak ortaya konmuştur.
dc.description.abstractSUMMARY This study consists of three chapters. In the first chapter the failure of the students in learning physics has been researched. In the second one, the concepts of the mechanics have been examined briefly in a qualitative manner. There are seven sections related this subjecst. In every section in this chapter there have been concepts, suggests, demonstrations and check questions. In the third chapter, as a results of the study, there are, discussions and results.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/embargoedAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectFizik ve Fizik Mühendisliğitr_TR
dc.subjectPhysics and Physics Engineeringen_US
dc.titleMekanikteki kavramların kalitatif öğretim yöntemlerinin araştırılması
dc.title.alternativeStudy of qualitative teaching method of concepts in mechanics
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-01-20
dc.contributor.departmentFizik Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPhysics education
dc.subject.ytmMechanics
dc.subject.ytmConcept teaching
dc.identifier.yokid67889
dc.publisher.instituteFen Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityYÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid67889
dc.description.pages106
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/embargoedAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/embargoedAccess