Show simple item record

dc.contributor.advisorPatır, Sait
dc.contributor.authorHassan, Karwan Fatheldeen
dc.date.accessioned2020-12-04T09:27:59Z
dc.date.available2020-12-04T09:27:59Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2020-11-10
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/70516
dc.description.abstractAkaryakıt şirketleri, hizmetlerini ve ürünlerini herhangi bir ülkedeki insanlara sağlamada hayati bir role sahiptir, diğer taraftan o kuruluş arasında yoğun bir rekabet söz konusudur, bu nedenle onların ürünlerini ve hizmetlerini çok çeşitli yakıt türleriyle çeşitlendirmelerini gerektirir. Araştırmada iki konu arasındaki ilişki incelenmeye çalışılmıştır: değer inovasyonu ve kurumsal itibar.Araştırma, değer inovasyonunun kurumsal itibar üzerindeki etkisini araştırmaya çalışmaktadır. Araştırma Dohuk Valiliği'nde bulunan bir Akaryakıt Şirketi örneğine verilen anket aracılığıyla gerçekleştirildi. Bu nedenle araştırmadan elde edilen sonuç, özel akaryakıt sektöründe çalışan şirketler arasında tahmin edilebilir ve uygulanabilir.Araştırma anketinden elde edilen veriler, değer inovasyonunun kurumsal itibar üzerindeki etkisini anlamak için araştırma değişkenleri ve regresyon analizi arasındaki korelasyonları kullanarak sonuçları elde etmek için SPSS programı ile analiz edilecektir. Araştırma, çalışmanın problemini ve hedeflerini yorumlayan bir takım sonuca varacak, bunun yanında araştırmanın sonuç olarak neye ulaştığı üzerine bir takım öneriler sunacaktır.Araştırma fikrimize göre, bu çalışma Dohuk Valiliği'ndeki özel akaryakıt şirketlerinin operasyonlarını geliştirmeye katılacak ve araştırma sonuçlarından ve önerilerinden fayda sağlayacaktır.Anahtar kelimeler: Değer inovasyonu, şirket itibarı, yakıt şirketi
dc.description.abstractABSTRACTThe fuel corporations have a vital role in providing its services and products to the people in any country, from other side there is an intense competition between that corporation, so this require from them to diversification their products and services with a wide range of fuel types and other service that accompanying with it. In order to accomplish this researcher vision to solve this problem is depend on studying the relationship between two subjects: value innovation and corporate reputation.The research attempts to investigate the influence of value innovation on corporate reputation. The research was carried out through questionnaire issued to a sample of fuel Corporation at Dohuk Governorate. The result obtained from the research therefore could be extrapolated and applied to among the corporations that work in private fuel sector.The data obtained from the study survey will analyze by SPSS program in order to get the results by using correlations between the research variables and regression analysis to understand the influence of value innovation on corporate reputation. The research will reach a number of conclusions that interpret the problem and objectives of the study, beside that the research will introduce a number of suggestions that build on what the research have reach as conclusions.In our research opinion, the present study will participate in developing the operations for the private fuel corporations in Dohuk Governorate and make get useful benefits from the research conclusions and suggestions.Key words: Value innovation, Corporation reputation, Fuel corporation, Marketing, Fuel products.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleInnovation and its impact on the organizational reputation / field study for the views of the employees of oil companies in the province of Dohuk
dc.title.alternativeDuhok petrol şirketleri çalışanları üzerinde bir saha çalışmasıyla işletme itibarının inovasyon ve etkisinin belirlenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-11-10
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.subject.ytmIrak-Duhok
dc.subject.ytmPetroleum companies
dc.subject.ytmWorkers
dc.subject.ytmReputation
dc.subject.ytmCorporate reputation
dc.subject.ytmOrganizational prestige
dc.subject.ytmİnnovation
dc.identifier.yokid10264379
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityBİNGÖL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid562933
dc.description.pages124
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess