Orta öğretim ders kitaplarında buluş yoluyla öğretimin yeri
dc.contributor.advisor | Bilgin, Tünay | |
dc.contributor.author | Dinç, Yavuz | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T12:52:11Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T12:52:11Z | |
dc.date.submitted | 2002 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/705085 | |
dc.description.abstract | ÖZET ORTA ÖĞRETİM DERS KİTAPLARINDA BULUŞ YÖNTEMİ İLE ÖĞRETİMİN YERİ DİNÇ, Yavuz Yüksek Lisans Tezi, Matematik Anabilim Dalı Tez Danışmanı: Doç. Dr. Tilnay BİLGİN Ağustos 2002, 65 Sayfa Bu çalışma dört bölümden oluşmaktadır. Birinci bölümde konu ile ilgili genel bilgiler verildi. İkinci bölümde materyal ve metod verildi. Üçüncü bölüm bulgularda elde edilen veriler SPSS 9.01 Paket programıyla karşılaştırıldı. Dördüncü bölümde ise sonuç ve önerilere yer verildi. Anahtar Kelimeler; Matematik, matematik öğretimi, ders kitaplarında buluş yöntemi, buluş yoluyla öğrenme. | |
dc.description.abstract | ABSTRACT THE PLACE OF DISCOVERY TEACHING IN SECONDARY EDUCATION TEXTBOOKS DİNÇ, Yavuz Master Thesis, Department of Mathematics Supervisor: Asos Prof. Dr. Tünay BİLGİN August 2002, 65 Page This thesis consists of four chapters. In the first chapter some general knowledge dealt with investigation have been given. In the second chapter, the material and method have been given. In the third chapter, the data obtained by result have been comparised by means of the packet program SPSS 9.01. In the last chapter it has been given the result and the suggestion. Key Words: Mathematics, math, teaching, discovery teaching in textbooks, discovery teaching. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Matematik | tr_TR |
dc.subject | Mathematics | en_US |
dc.title | Orta öğretim ders kitaplarında buluş yoluyla öğretimin yeri | |
dc.title.alternative | The Place of discovery teaching in secondary education text books | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Mathematics | |
dc.subject.ytm | Mathematics teaching | |
dc.subject.ytm | Discovery teaching | |
dc.subject.ytm | Teaching methods | |
dc.identifier.yokid | 126331 | |
dc.publisher.institute | Fen Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | YÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 120855 | |
dc.description.pages | 65 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |