Show simple item record

dc.contributor.advisorKarta, Nurullah
dc.contributor.authorKüpüç, Esra
dc.date.accessioned2021-05-08T12:45:37Z
dc.date.available2021-05-08T12:45:37Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/703410
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, sözlü tarih kavramını detaylı bir şekilde irdelemek, söz ile tarih kavramları arasındaki bağlantıyı vurgulamak ve Türkiye'deki sözlü tarih çalışmaları hakkında bilgi vermektir. Bu çalışma ile birlikte sözlü tarihin, tarih öğretimindeki rolü saptanarak, eğitim tarihi açısından sözlü tarihin yeri ve önemi değerlendirilecektir. Ayrıca sözlü tarihin amaçları, kaynakları, faydaları, sınırlılıkları, çalışma esnasında dikkat edilecek noktalar ve sözlü tarih çalışmasının yöntemi ile ilgili de bilgilendirme yapılacaktır.Anahtar Sözcükler Sözlü tarih, Söz, Tarih, Tarih Öğretimi
dc.description.abstractThe aim of this study, is to examine the concept of verbal history in detail, to emphasize the relation between the concepts of speech and history, to indicate the significance and place of verbal history from the point of educational history, identifying the active role of verbal history. In this study, a sample verbal history study will be included as well.Key WordsVerbal History, Speech, History, History Teachingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectTarihtr_TR
dc.subjectHistoryen_US
dc.titleSözlü tarih kavramı ve sözlü tarihin tarih öğretimindeki rolü
dc.title.alternativeSözlü tari̇h kavrami ve sözlü tari̇hi̇n tari̇h öğreti̇mi̇ndeki̇ rolü
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTarih Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHistory teaching
dc.subject.ytmOral history
dc.subject.ytmHistory education
dc.identifier.yokid10036250
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityYÜZÜNCÜ YIL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid385980
dc.description.pages105
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess