Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzdemir Umutlu, Gökçe
dc.contributor.authorAbiodun, Oluwakemi Janet
dc.date.accessioned2021-05-08T12:09:03Z
dc.date.available2021-05-08T12:09:03Z
dc.date.submitted2018
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/699614
dc.description.abstractBu makale; `Destinasyon kalitesinin destinasyonun imajına etkileri: Kuşadası`, somut ve soyut ürünlerin ve servislerin etkisini analiz etmektedir. Destinasyon imajları, global bir konu olup birçok araştırmacı tarafından turizm planlamasındaki önemi vurgulanmaktadır. Kuşadası, Türkiye'nin en değerli yerlerinden biri olup, evlerin tarih koktuğu, çevresel mükemmelliğiyle birçok tatil merkezinin bulunduğu, turistlerin turizm beklentilerine ve tecrübelerine ışık tutan bir yerdir. Kuşadası'nda, Kuşadası'nın imajı ve sağlanan olanaklar hakkında farklı gruplar üzerinde farklı röportajlar yapılmıştır ve aynı zamanda TripAdvisor sitesinin yorumları da incelenmiştir. Bu makalede, yapılan röportajlardan çıkan sonuçla söylenebilir ki Kuşadası'nın imajını yukarda tutanlar yalnızca turizm acenteleri değil, aynı zamanda yerel halk da (Türkler ve Türk olmayanlar) herkes için bir turizm destinasyonu olması için elinden geleni yaparak bu amaca hizmet etmektedirler. Bu makale aynı zamanda Kuşadası'nın hijyenik olmayan yönünü de incelemekte ve insan sağlığına etkilerini araştırmaktadır.
dc.description.abstractThis research work titled `The reflections of destination quality on destination image: A case of Kusadasi` reviews the aim of analyzing its role and observation in terms of product and services which could be tangible and intangible. Image of destinations is a global topic that most researchers continually verify its significance in tourism planning. Kusadasi, being one of Turkey's most precious pick, houses a lot of unforgettable histories, environmental excellence and many holiday resorts, also being the case study sheds more light on the tourists' tourism expectations and experiences regarding this particular destination. Different interviews were conducted on different groups of people in the city of Kusadasi based on its image and services and the reviews on TripAdvisor was content analyzed. Furthermore, during the interview, it was gathered that not only the tourism marketers are involved in keeping the image of Kusadasi at a peak but also the locals are trying their best to make the attractions in Kusadasi a tourism destination home for all (both Turks and the non-Turks). This study also discusses the non-hygienic aspect of the destination which may be harmful to human health.en_US
dc.languageEnglish
dc.language.isoen
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectTurizmtr_TR
dc.subjectTourismen_US
dc.titleReflections of destination quality on destination image: A case of Kusadası
dc.title.alternativeDestinasyon kalitesinin destinasyonun imajına etkileri: Kuşadası
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentTurizm İşletmeciliği Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmDestination
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmImage
dc.subject.ytmAydın-Kuşadası
dc.identifier.yokid10176178
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityYAŞAR ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid488510
dc.description.pages88
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess