Education in interactive media: A survey on the potentials of computers for visual literacy
dc.contributor.advisor | Özgüç, Halil Bülent | |
dc.contributor.author | Güleryüz, Hakan | |
dc.date.accessioned | 2020-12-04T09:15:51Z | |
dc.date.available | 2020-12-04T09:15:51Z | |
dc.date.submitted | 1996 | |
dc.date.issued | 2018-08-06 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/69632 | |
dc.description.abstract | ÖZET BİLGİSAYAR VE EGITIM: BİLGİSAYAR VE ÇOKLUORTAMIN TEMEL TASARIM E?İTİMİNDE KULLANIM OLANAKLARI Hakan Güleryüz Grafik Tasarım Bölümü Yüksek Lisans Tez Yöneticisi: Prof. Dr. Bülent Özgüç Haziran, 1996 Bu çalışmanın amacı, bilgisayarın ve etkileşimli sayısal ortamların tasarım eğitiminde kullanım olanaklarını araştırmaktır. Bu amaca yönelik olarak, genel anlamda, bilgisayarların eğitimde kullanımı ve eğitim teknolojisinin tarihsel süreci incelenmiştir. Bu doğrultuda elde edilen sonuçların tasarım eğitimindeki potensiyelleri değerlendirilmiş ve ek olarak örnek bir uygulama ortaya çıkarılmıştır. Anahtar Sözcükler: Tasarım eğitimi, Eğitim teknolojisi, Çoklu ortam, etkileşimli ortam. iv | |
dc.description.abstract | ABSTRACT EDUCATION IN INTERACTIVE MEDIA: A SURVEY ON THE POTENTIALS OF COMPUTERS FOR BASIC DESIGN EDUCATION Hakan Güleryüz M.F.A. in Graphical Arts Supervisor: Prof. Dr. Bülent Özgüç June, 1996 This study aims at investigating the potentials of multimedia and computers in design education. For this purpose, a general survey on the historical development of computers for their use in education and possibilites related to the use of technology in education is conducted. Based on this survey, the depictions related to the incorporation of technology with design education in particular, are compiled for the purpose of producing an exemplary multimedia application. The application uses the actual student projects of FA101 Basic Design course provided in the Graphic Design Department curriculum of Bilkent University, Faculty of Art, Design and Architecture. Keywords: Design Education, Educational Technology, Multimedia, Interactivity. | en_US |
dc.language | English | |
dc.language.iso | en | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/embargoedAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.subject | Güzel Sanatlar | tr_TR |
dc.subject | Fine Arts | en_US |
dc.title | Education in interactive media: A survey on the potentials of computers for visual literacy | |
dc.title.alternative | Bilgisayar ve eğitim: Bilgisayar ve çoklu ortamın görsel duyarlılık için kullanım olanakları | |
dc.type | masterThesis | |
dc.date.updated | 2018-08-06 | |
dc.contributor.department | Diğer | |
dc.subject.ytm | Education technology | |
dc.subject.ytm | Interaction | |
dc.subject.ytm | Computers | |
dc.subject.ytm | Education | |
dc.subject.ytm | Visual communication | |
dc.subject.ytm | Design | |
dc.identifier.yokid | 51957 | |
dc.publisher.institute | Güzel Sanatlar Enstitüsü | |
dc.publisher.university | İHSAN DOĞRAMACI BİLKENT ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 51957 | |
dc.description.pages | 94 | |
dc.publisher.discipline | Diğer |