Show simple item record

dc.contributor.advisorOcak, Altuğ
dc.contributor.authorAydin, İrem
dc.date.accessioned2020-12-04T09:10:02Z
dc.date.available2020-12-04T09:10:02Z
dc.date.submitted2020
dc.date.issued2020-04-30
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/69223
dc.description.abstractGünümüzde sosyal medya kullanımı hayatımızın vazgeçilmez bir unsuru haline gelmiştir. Sosyal medya kullanımının yaygınlaşması reklam ve pazarlama şirketlerinin de dikkatini çekmiştir. Bu nedenle ürün ve hizmet sunan işletmelere sosyal medya pazarlama tekniği tavsiye edilmiştir. Sağlık sektöründe sosyal medya pazarlamasının hastalar tarafından nasıl algılandığı bu araştırma ile ortaya konulmaya çalışılmıştır.Dünya üzerinde yaşayan insanlar teknolojik gelişmeler ışığında sosyal medyadaki kolaylıklardan faydalanmaktadırlar. Sosyal medya sadece insanlar tarafından değil firma ve kurumlar tarafından da kullanılmaktadır. Firmalar sosyal medyanın sağladığı bu kolaylığı pazarlama yöntemine çevirmeyi fırsat olarak görmüşlerdir.Sonuç olarak bu araştırmada sosyal medya kullanımının % 93 olduğu görülmüştür. Sağlık sektöründe pazarlamanın sosyal medya üzerinden yapılmasının doğru bir pazarlama tekniği olduğu söylenebilir. Sağlık sektöründe hizmet veren kurum ve kuruluşlarının sosyal medya marifetiyle pazarlama yolunu seçmeleri önerilebilir.Anahtar Kelimeler: Sağlık, Sosyal Medya, Pazarlama
dc.description.abstractToday, the use of social media has become an indispensable element of our lives. The widespread use of social media has also attracted the attention of advertising and marketing companies. For this reason, social media marketing technique was recommended to the companies offering products and services. This study attempts to reveal how social media marketing is perceived by patients in the health sector.People living in the world benefit from the benefits of social media in light of technological developments. Social media is used not only by individuals but also by companies and institutions. Firms have seen the opportunity to turn this convenience provided by social media into a marketing method.As a result, it was found that the use of social media is 93% in this study. It can be said that marketing in the health sector through social media is a correct marketing technique. It may be suggested that institutions and organizations serving in the health sector should choose the marketing path through social media.Key Words: Health, Social Media, Marketingen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSağlık sektöründe sosyal medya pazarlaması (Kağıthane bölgesi özel hastaneler örneği)
dc.title.alternativeSocial media marketing in the healthcare industry(Case study of private hospitals in Kagithane district)
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2020-04-30
dc.contributor.departmentİşletme Anabilim Dalı
dc.identifier.yokid10329234
dc.publisher.instituteLisansüstü Eğitim Enstitüsü
dc.publisher.universityBEYKENT ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid620253
dc.description.pages68
dc.publisher.disciplineHastane ve Sağlık Kur. Yön. Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess