Show simple item record

dc.contributor.advisorGörmüş, Alparslan Şahin
dc.contributor.authorKahya, Vasfi
dc.date.accessioned2021-05-08T11:50:45Z
dc.date.available2021-05-08T11:50:45Z
dc.date.submitted2011
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/691756
dc.description.abstractDünyada yaşanan yoğun rekabet, bilgi ve teknolojideki hızlı gelişmeler işletmelerin öğrenilmiş olan bilgilerinde zamanla yetersiz kalmasına sebep olmuştur. Değişim her alanda kendini göstermiş her alanı belli ölçüde içine almıştır. Kamu sektörü de bu değişimden etkilenmiş gerekli çalışmayı başlatmıştır. Hızlı değişen rekabet şartlarına kamu işletmelerinin de uyum sağlaması gerekmektedir. Bu uyumun en kolay ve en hızlı yolu ise eğitimden geçmektedir. Özel sektörün sıklıkla başvurduğu ve karşılık aldığı hizmet içi eğitimler kamu sektörü için de o derece önemlidir. Belirli bir maaş karşılığında işe alınmış ya da çalışmakta olan kişilere görevleriyle ilgili gerekli bilgi, beceri ve tutumları kazandırmak üzere verilen planlı eğitimlere hizmet içi eğitim denilmektedir. Eğitimler sayesinde çalışanların daha verimli çalışması sağlanabilir, kurumlara olan bağlılıkları arttırılabilir, işe karşı motivasyonu yükseltilebilir.Çalışmamızın konusu olan hizmet içi eğitimin kamu çalışanları üzerindeki motivasyona olan etkisi araştırılmıştır. Bunun için üretim yapan bir kamu fabrikası seçilmiş uygulama bu işletmede gerçekleştirilmiştir. Çalışmanın amacı sistemli bir şekilde verilen hizmet içi eğitimlerin personel üzerindeki etkisini öğrenmeyi amaçlamaktadır.Anahtar kelimeler: Hizmet İçi Eğitim, Motivasyon, Kamu Hizmeti
dc.description.abstractIntense competition, advances in information and technology have caused the obtained data to be insufficient with time. The change has been experienced in all fields and it, to an extent, included each of them. Public sector is among those fields and it has started the required action. Public managements need to accommodate to fast changing conditions of competition. Managing this with ease and speed depends on the training. In service trainings mostly used by the private sector is of importance for the public sector as well. In service training is a systematized education for the employees working or hired for a particular work in return for a certain salary to help them develop their skills, knowledge and attitudes in a specific discipline or occupation. This allows employees to work more efficiently, increase their loyalty to the organization and raises their motivation towards their work.The effect of in-service training on the motivation of the public employees, the main subject of the study, has been investigated. For this reason, a manufacturing company has been chosen and the survey has been carried out in this company. The main objective of the study is to find out if the systematized in-service trainings have an effect on the employees.Key Words: In Service Training, Motivation, Public Servicesen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleHizmet içi eğitim programlarının kamu çalışanlarının motivasyonuna etkisi: Eti Maden İşletmelerinde bir uygulama
dc.title.alternativeThe effect of in-service training programmes on public employees motivation: An application in Eti Mine Enterprises
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid405242
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUŞAK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid349417
dc.description.pages145
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess