Search
Now showing items 1-3 of 3
Uzaktan eğitim pazarlama stratejileri ve uzaktan İngilizce dil eğitiminde tüketici tatmini üzerine bir çalışma
(2020-10-08)
Uzaktan eğitim, bilgi ve iletişim teknolojilerinin gelişmesine paralel olarak hızla önemini arttırmaktadır. Bireyler arasında fırsat eşitliğini sağlaması, bireylere kariyer geliştirme ve kendilerini yetiştirme olanaklarını ...
Yükseköğretim kurumlarının kurumsal itibar algısı: Farklı paydaşlar arasında bir inceleme
(2020-07-24)
Kurumsal itibar kavramı, sadece kâr odaklı işletmeler için değil, tüm kurumlar için her geçen gün daha da artan bir öneme sahiptir. Yükseköğretim kurumlarının tercih edilebilirliklerinin artırılmasında da kurumsal itibar ...
Çalışanların motivasyonlarının performanslarına etkisi: Beylikdüzü`ndeki özel eğitim kurumlarında bir araştırma
(2020-12-24)
Günümüzde özel eğitim kurumlarına olan ihtiyacın giderek arttığı görülmektedir. Bu ihtiyacı karşılamaya yönelik olarak işletmeler, hizmet kalitelerini arttırarak çalışmak durumundadırlar. Bunun da başlıca koşulu verimlilik ...