Show simple item record

dc.contributor.advisorÖzen, Ercan
dc.contributor.authorKilinç, Filiz
dc.date.accessioned2021-05-08T11:50:22Z
dc.date.available2021-05-08T11:50:22Z
dc.date.submitted2013
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/691442
dc.description.abstractBu çalışmada işletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin önemi ortaya konmuş ve Uşak ilinde Uşak Organize Sanayi Bölgesi (UOSB) işletmelerinin halkla ilişkiler uygulamaları ele alınarak incelenmiştir. Bu amaçla, 115 işletmeye tesadüfî örnekleme yöntemiyle anket uygulanmıştır. Çalışmanın ilk bölümünde halkla ilişkilerin anlamı, tarihçesi ve halkla ilişkilerin önemi üzerinde durulmuş, ikinci bölümde ise işletmeler açısından halkla ilişkiler faaliyetlerinin önemi ve kullanılan araçlar açıklanmıştır. Tezin son bölümde, yapısal eşitlik modeli kullanılarak, Uşak İli işletmelerinin halkla ilişkiler faaliyetlerinden beklentilerine etki eden faktörler incelenmiş ve sonuçlar ortaya konmuştur.Anahtar Kelimeler: Halkla İlişkiler, İletişim, İmaj, Tanıtım, İşletmeler, Yapısal Eşitlik Modeli
dc.description.abstractIn this study the importance of business administration is indicated, the implementations of public relations among companies of Uşak Industrial Zone discussed and analysed. For this study a questionnaire was distributed to 115 randomly selected companies.In the first part, the meaning, history and importance of public relations is indentified. In the second part, the importance of public relations activities and instruments which are used for this activities are explained. In conclusion, the factors which have effect on expectations of Uşak Industrial Zone companies from public relations activities are examined ,with using structional equivalance model.Key words: Public Relations, Communication, Image, Presentation, Companies ,Structional Equivalance Modelen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleİşletmelerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin önemi ve Uşak Organize Sanayi Bölgesindeki işletmelerin halkla ilişkiler faaliyetlerinin incelenmesi
dc.title.alternativeThe importance of public relations in business operations and study of public relations activities i̇n companies of Uşak Organized Industrial Zone
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10023297
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUŞAK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid353106
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess