Show simple item record

dc.contributor.advisorAcar Şentürk, Zülfiye
dc.contributor.authorÖzkale, Aslihan
dc.date.accessioned2021-05-08T11:48:24Z
dc.date.available2021-05-08T11:48:24Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2021-02-03
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/689990
dc.description.abstractHalka en yakın kamu kurumu olan belediyeler, halkın ihtiyaçlarını karşılamak, istek ve taleplerine cevap verebilmek için halkla ilişkiler faaliyetlerine ihtiyaç duymaktadır.Bu çalışmada halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajı oluşturma süresine katkısı, Adana Büyükşehir Belediyesi örneklemi üzerinden incelenmiştir. Uygulama sırasında Adana ili merkez ilçelerinde yaşayan 530 kişiye anket uygulanmış, elde edilen veriler SPSS 23 paket programına girilip analiz edilmiştir. Bu çalışmanın amacı; halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajı oluşturma sürecine ilişkin katkı sağlayan faktörleri değerlendirmektir. Araştırma bulgularına göre belediye, yapmış olduğu halkla ilişkiler faaliyetleriyle kurum imajı oluşmasına katkı sağlamaktadır.Anahtar Kelimeler: Halkla ilişkiler, Belediyelerde Halkla İlişkiler, İmaj, Kurumsal İmaj
dc.description.abstractThe municipalities, which are the nearest public institutions, need public relations activities in order to meet the needs of the people and to respond to their demands and demands.In this study, the contribution of public relations activities to the establishment time of corporate image was examined through the sample of Adana Metropolitan Municipality. During the application, 530 people living in central districts of Adana province were interviewed and the data were analyzed and analyzed in SPSS 23 package program. The purpose of this study is; To evaluate the factors contributing to the process of creating public image of public relations activities. According to the findings of the research, the municipality contributes to the formation of the corporate image through the public relations activities.Keywords: Public Relations, Public Relations in Municipalities, Image, Corporate Imageen_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.subjectKamu Yönetimitr_TR
dc.subjectPublic Administrationen_US
dc.titleYerel yönetimlerde halkla ilişkiler faaliyetlerinin kurum imajı oluşturma sürecine katkısı: Adana Büyükşehir Belediyesi örneği
dc.title.alternativeContribution of public relations in local governments to the organization image process: Adana Metropolitan Municipality
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2021-02-03
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmPublic relations
dc.subject.ytmPublic relations methods
dc.subject.ytmImage
dc.subject.ytmCorporation image
dc.subject.ytmAdana
dc.subject.ytmMunicipalities
dc.subject.ytmMetropolitan municipality
dc.subject.ytmLocal administrations
dc.identifier.yokid10271715
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUŞAK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid567221
dc.description.pages133
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess