Show simple item record

dc.contributor.advisorSezgin, Murat
dc.contributor.authorKilimci, Can
dc.date.accessioned2021-05-08T11:47:54Z
dc.date.available2021-05-08T11:47:54Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-12-11
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/689638
dc.description.abstractGünümüz küreselleşen dünyasında, her türlü bilgiye ulaşmanın oldukça kolaylaştığı gibi,artık dünyanın dört bir yanından mal ve hizmet edinmek de son derece basit hale gelmiştir.Bu durum, kurumlar arası rekabeti ortaya çıkartmış ve kurumların rakiplerindenfarklılaşmayı ve markalaşmayı hedeflemesini sağlamıştır. Bu yüzden kurumlar hedefkitlelerinin zihinlerinde kendilerine yönelik oluşan izlenimleri olumlu yöne çevirmek içinkendilerine olumlu imaj yaratma çabası içerisine girmiştir. Küresel ekonomik rekabetsadece kurumlarla sınırlı değildir, ülkelerin arasında da bir ekonomik rekabetbulunmaktadır. Bunun için ülkeler, turistik ve doğal güzelliklere sahip kentlerini turistlereaçmak, ekonomik altyapısı bulunan kentlerine yatırımcı aramak gibi uğraşlaragirmektedir. Kentlerine uluslararası yatırımcıların, turistlerin ve ziyaretçilerin gelmesiiçin ise aynı kurumların yaptığı gibi kentlerine bir imaj oluşturmaları gerekmektedir. Kentimajı oluşturmak için festival gibi etkinliklere başvurulmaktadır. Literatür taraması veanket uygulamasına dayanan bu çalışmada Adana Film Festivali'nin kent imajınakatkısının olup olmadığı incelenmiştir.
dc.description.abstractIn today's globalized world, it has become extremely easy to obtain goods and services ofall around the world, like it is easy to reach all kinds of information. This situation led tothe competition between institutions and aimed to differentiate and brand differentiationfrom the competitors. For this reason, institutions have attempted to produce an optimisticimage in order to turn the impression towards them in the minds of their target audience.Global economic rivalry is not only restricted with institutions, there is also an economiccompetition among countries. For this purpose, countries, tourist and natural beauty citiesto open up to tourists, enter into the economic infrastructure of the city is looking to investin investments. In order for international investors, tourists and visitors to come to theircities, they need to create an image for their cities as they do the same institutions.Activities such as festivals are used to create a city image. In this literature review basedstudy and questionnaire application, it is examined whether Adana Film Festivalcontributes to city image.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHalkla İlişkilertr_TR
dc.subjectPublic Relationsen_US
dc.titleAdana film festivali`nin kent imajına katkısı
dc.title.alternativeContribution of adana film festival to urban image
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-12-11
dc.contributor.departmentHalkla İlişkiler ve Reklamcılık Ana Bilim Dalı
dc.identifier.yokid10298393
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityUŞAK ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid591917
dc.description.pages118
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess