Show simple item record

dc.contributor.advisorGüler, Gülten
dc.contributor.authorTok, Emine
dc.date.accessioned2021-05-08T11:44:01Z
dc.date.available2021-05-08T11:44:01Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/688348
dc.description.abstractBu çalışma deneysel nitel bir araştırma olup akran destekli öğrenme yaklaşımının Almanca dilbilgisi öğrenme süreci üzerindeki etkilerini araştırmaktadır. Almanya deneyimi olan ve olmayan öğrenciler ile iki kişilik grup çalışması şeklinde yürütülmektedir. Araştırmanın çalışma grubu Uludağ Üniversitesi Almanca Öğretmenliği bölümünden 6 öğrenci tarafından oluşturulmuş olup çalışma 2015 Bahar Yarıyılında 6 haftalık bir süre zarfında gerçekleştirilmiştir. Elde edilmiş bulgular etkileşim, bilgi artışı ve Almanca dilbilgisine karşı tutum doğrultusunda incelenmiştir. Veri bankası ışığında Almaca Öğretmenliği bölümünde ileriye dönük uygulanabilirlikler ve olası gerçekleştirilebilir araştırma perspektifleri görüşülecektir.Anahtar Kelimeler: Akran Destekli Öğrenme, Almanca Öğretmenliği Bölümü, Dilbilgisi Edinimi
dc.description.abstractThe present study is an empirical qualitative study which is examines the Peer-Tutorial influence on the grammar acquisition of the German as a foreign language. It is conducted in collaboration with students disregarding their experience in Germany. This study was carried out with 6 students studying in the German Language Teaching Department of Uludağ University, during spring term 2015 for a period of 6 weeks. The accumulated data are analyzed in regard of the interactions taken place, knowledge increase and opinions towards the German grammar. The results are discussed with regard to future education of German Language Teaching Department and possible research perspectives are discussed.Key words: German Language Teaching Department, grammar acquisition, Peer- Tutorialen_US
dc.languageGerman
dc.language.isode
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.titleDaf- studierende lehren daf- studierende:Eine empirische studie über das peer- tutorium
dc.title.alternativeAlmanca öğretmen adaylarına yönelik akran destekli eğitim uygulamasının incelenmesi
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentYabancı Diller Eğitimi Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmGerman
dc.subject.ytmGerman lesson
dc.subject.ytmPeer tutoring teaching technique
dc.subject.ytmForeign language education
dc.subject.ytmEducation
dc.subject.ytmEducation system
dc.subject.ytmEducation methods
dc.subject.ytmTeachers
dc.subject.ytmCandidate teachers
dc.identifier.yokid10092326
dc.publisher.instituteEğitim Bilimleri Enstitüsü
dc.publisher.universityULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid427397
dc.description.pages143
dc.publisher.disciplineAlman Dili Eğitimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess