İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma becerilerinin gelişiminde ve okumaya yönelik tutumlarında dijital hikayelerin etkisi
dc.contributor.advisor | Oksal, Aynur | |
dc.contributor.author | Şentürk Leylek, Burcu | |
dc.date.accessioned | 2021-05-08T11:43:45Z | |
dc.date.available | 2021-05-08T11:43:45Z | |
dc.date.submitted | 2018 | |
dc.date.issued | 2020-11-10 | |
dc.identifier.uri | https://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/688278 | |
dc.description.abstract | Daha sonra doldurulacaktır. | |
dc.description.abstract | Daha sonra doldurulacaktır. | en_US |
dc.language | Turkish | |
dc.language.iso | tr | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.rights | Attribution 4.0 United States | tr_TR |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by/4.0/ | |
dc.subject | Eğitim ve Öğretim | tr_TR |
dc.subject | Education and Training | en_US |
dc.title | İlkokul üçüncü sınıf öğrencilerinin okuma becerilerinin gelişiminde ve okumaya yönelik tutumlarında dijital hikayelerin etkisi | |
dc.title.alternative | The effect of digital storytelling in the attitudes of and in the improvement on reading skills of the third grade primary school students | |
dc.type | doctoralThesis | |
dc.date.updated | 2020-11-10 | |
dc.contributor.department | İlköğretim Ana Bilim Dalı | |
dc.subject.ytm | Primary school students | |
dc.subject.ytm | Reading | |
dc.subject.ytm | Reading skills | |
dc.subject.ytm | Digital story | |
dc.subject.ytm | Attitudes | |
dc.subject.ytm | Student attitude | |
dc.subject.ytm | Scales | |
dc.subject.ytm | Attitude scales | |
dc.identifier.yokid | 10126085 | |
dc.publisher.institute | Eğitim Bilimleri Enstitüsü | |
dc.publisher.university | ULUDAĞ ÜNİVERSİTESİ | |
dc.identifier.thesisid | 620800 | |
dc.description.pages | 160 | |
dc.publisher.discipline | İlköğretim Bilim Dalı |