Show simple item record

dc.contributor.advisorÇalışkan, Abdullah
dc.contributor.authorÖrener, Mehmet Deniz
dc.date.accessioned2021-05-08T11:29:17Z
dc.date.available2021-05-08T11:29:17Z
dc.date.submitted2019
dc.date.issued2019-06-17
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/686022
dc.description.abstractBu çalışmanın amacı, Mersin ilinde hastanelerde verilen poliklinik ve laboratuvar hizmetlerinde algılanan kalite unsurunun boyutlarını ortaya çıkarmakta ve bu boyutların Ayakta ve Yatarak tedavi gören hastalara göre genel hasta memnuniyetleri ile olan ilişkilerini incelemektedir.Özel hastanelerde alınan hizmetin kalitesinin, hasta memnuniyet düzeylerine olan etkisi ölçülmeye çalışılmıştır. Araştırma kapsamında, Mersin ilinde sağlık hizmeti sunan iki özel hastanede (Özel Akademi ve Özel Yenişehir Hastanesi) en az bir gece kalmak şartıyla tedavi gören 1259 hastaya anket yöntemi kullanılarak veriler toplanmıştır. Elde edilen veriler aracılığıyla, hastanelerin sunmuş oldukları hizmetlerin kalite boyutları belirlenmiştir.
dc.description.abstractThe purpose of this study is to elucidate the dimensions of perceived quality factor in outpatient clinic and laboratory services provided in hospitals in Mersin province and examine the relationship between these dimensions and general patient satisfaction according to outpatient and inpatient treated patients.With this study, it was tried to be measured the effect of the quality of service received in private hospitals on patient satisfaction levels. With in the scope of the study, data were collected from 1259 patients who were treated in two private hospitals (Private Academy and Private Yenişehir Hospital), who provided healthcare services in Mersin province with at least one night stay, using questionnaire method.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHastanelertr_TR
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleÖzel hastanelerde memnuniyeti etkileyen faktörler: Mersin ili örneği
dc.title.alternativeThe factors that affects satisfaction in private hospitals: An example in Mersin province
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-17
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmHospitals-private
dc.subject.ytmPrivate hospitals
dc.subject.ytmPatient satisfaction
dc.subject.ytmMersin
dc.identifier.yokid10230501
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityTOROS ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid537293
dc.description.pages97
dc.publisher.disciplineSağlık Kurumları İşletmeciliği Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess