Show simple item record

dc.contributor.advisorTaş, Seyhan
dc.contributor.authorAltintaş, Emine Pinar
dc.date.accessioned2021-05-08T10:32:43Z
dc.date.available2021-05-08T10:32:43Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/673360
dc.description.abstractHizmet sektörü sürekli gelişme göstermektedir. Eğitim sektörü de tüm hizmet sektörleri içinde büyük bir öneme sahiptir. Eğitime verilen bu önem, eğitimde kaliteyi de öne çıkarmaktadır. Bundan dolayı eğitimde hizmet kalitesini ölçmek gerekli hale gelmiştir.Hizmet kalitesini yükseltmek ve almış oldukları hizmetten tatmin olmuş öğrenciler yaratmak yükseköğretim kurumlarının başlıca hedefi olmalıdır. Bu hedef doğrultusunda bu çalışmada hizmet kalitesini ve öğrenci memnuniyetini ölçmek hedeflenmiştir.Anahtar Kelimeler: Hizmet Kalitesi, Yükseköğretimde Hizmet Kalitesi, Öğrenci MemnuniyetiTarih : Nisan, 2014
dc.description.abstractService sector shows continuous improvement. Education sector also has a great importance in all service sectors. The importance given to education, emphasizes the quality of education. Therefore, it has become necessary to measure the quality of education services.To raise the quality of services and create students who are satisfıed from the service must be a primary goal of higher educations institutions. Towards this goal, this study aimed to measure the service quality and student satisfaction.Keywords: Service Quality, Service Quality in Higher Education, University Student SatisfactionDate : April, 2014.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectEğitim ve Öğretimtr_TR
dc.subjectEducation and Trainingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleYükseköğretim sisteminde hizmet kalitesi ve öğrenci memnuniyeti üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeA research on student satisfaction and service quality of higher education system
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmUniversities
dc.subject.ytmService quality
dc.subject.ytmStudent satisfaction
dc.subject.ytmQuality
dc.subject.ytmQuality measuring
dc.subject.ytmEducation services
dc.subject.ytmHigher education
dc.subject.ytmHigher education system
dc.identifier.yokid10035758
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityOKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid366754
dc.description.pages130
dc.publisher.disciplineİşletme Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess