Show simple item record

dc.contributor.advisorAksü, Mehmet Seha
dc.contributor.authorKale, Gizem Bilgay
dc.date.accessioned2021-05-08T10:32:11Z
dc.date.available2021-05-08T10:32:11Z
dc.date.submitted2014
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/673231
dc.description.abstractGünümüzde etkili bir iletişim aracı olan televizyonun izleyici sayısının giderek artmasını dikkate alan pazarlamacılar, hedef kitlelerine ulaşmak amacıyla izleyiciler üzerinde etkili olabilecek alternatif reklam yöntemleri bu araç üzerinden kullanmaya yönelmektedirler. Bunlardan biri de ürün yerleştirme stratejisidir. Ürün yerleştirme uygulamalarının son dönemlerde yayılmaya başlamasının önemli nedenlerinden biri de maliyetinin az olmasıdır. Bu çalışmada, firmaların hedef kitlelerine ulaşmak için kullandıkları bilinen iletişim etkinliklerine alternatif olarak geliştirilen ürün yerleştirmenin özellikle ülkemizde en popüler kullanım mecrası olan televizyonlarda, dizilerde yer almasının pazarlama iletişiminde yarattığı etkiler ortaya konmaya çalışılmıştır.
dc.description.abstractNowadays, an effective communication tool of television and the increasing number of television viewers are attracting the attention of marketers. In order to reach the target audience, will be effective for the marketers using alternative advertising methods. One of them is product placement strategies.The one of reason that starting outspread of product emplacement applications in recently terms is being it's cost is so minimal. In this study, product emplacement which is developed to being as an alternative to connecting techniques which is used to reach to target mass by business firms, it's effects was tried to expressed in marketing communication which especially standing using area of televisions in situation comedy serial film.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectReklamcılıktr_TR
dc.subjectAdvertisingen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTürkiye`de ulusal kanallarda yayınlanan sitcom dizilerinde ürün yerleştirmenin pazarlama iletişimine etkisi üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeNational channels in Turkey, in a sit com television series arrays product placement marketing communication on the impact of a research
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmAdvertisements
dc.subject.ytmProduct placement
dc.subject.ytmTelevision serials
dc.subject.ytmMarketing communication
dc.identifier.yokid10061966
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityOKAN ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid376605
dc.description.pages92
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess