Show simple item record

dc.contributor.advisorKarahan, Kasım
dc.contributor.authorToksari, Murat
dc.date.accessioned2021-05-08T10:17:12Z
dc.date.available2021-05-08T10:17:12Z
dc.date.submitted2004
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/672151
dc.description.abstractBu çalışmada Kayseri'de bulunan mobilya sektöründeki firmaların pazarlama sorunlarının tespit edilmesi amaçlanmıştır. Çalışmada ilk olarak mobilyacılığın tarihi gelişiminden bahsedildikten sonra uygulama çalışmasının yapıldığı, Kayseri ilindeki mobilya sektörünün gelişmesi ve bugünkü durumu değerlendirilmiştir. Çalışmanın uygulama kısmında ise, mobilyanın üretim aşamasından başlayıp kullanım aşamasına kadar belirli aşamalardan geçerek tüketicinin istek ve ihtiyaçlarına ne şekilde cevap verdiği belirlenmeye çalışılmıştır. Bunun içinde Kayseri Organize Sanayi Bölgesinde bulunan 32 firmaya anket uygulanmış ve ne gibi pazarlama sorunlarıyla karşılaştıkları tespit edilmeye çalışılmıştır. Çalışmanın sonuç bölümünde ise, mobilya sektörünün pazarlama sorunlarının çözümüne ilişkin önerilerde bulunulmuştur.
dc.description.abstractThis study aims to show the marketing problems of the furniture sector in Kayseri. After giving a brief history of furniture sector in general, the situation of furniture sector in the past and today in Kayseri is evaluated. In the application part of the study, how furniture satisfies consumers need and demand from production to use at various stages are attempted to be shown. For this aim, applying questionaire to 32 firms in Kayseri Organized Endustrial Region, what kind of marketing problems they face to are attempted to be demonstrated. In the conclusion part of the study, suggestions for solutions of the marketing problems in the furniture sector are made.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleMobilyacılık sektöründe karşılaşılan pazarlama sorunları ve çözümüne ilişkin bir araştırma
dc.title.alternativeMarketing problems in furniture sector and survey for their solutions
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmFirniture sector
dc.subject.ytmMarketing
dc.subject.ytmKayseri
dc.subject.ytmOrganized industrial area
dc.subject.ytmMarketing policies
dc.identifier.yokid164235
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİĞDE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid147885
dc.description.pages152
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess