Show simple item record

dc.contributor.advisorAkgün, Serkan
dc.contributor.authorSayar, Nevin
dc.date.accessioned2021-05-08T10:17:11Z
dc.date.available2021-05-08T10:17:11Z
dc.date.submitted2015
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/672136
dc.description.abstractBu çalışmamız; günümüz modern dünyasında çalışma hayatının temel taşı olan insanı yani çalışanları ele almıştır. İç müşteri olan kamu çalışanlarının memnuniyet düzeylerinin belirlenmesinde; sundukları hizmetin kaliteli, etkin ve verimli olmasında toplam kalite yönetiminin etkisi üzerinde durulmuştur. Kamu hizmetinin sunulmasında modern dünyanın önceliği olan çalışan ve çalışan memnuniyetinin düzeyi konulu çalışmamızın ilk bölümünde toplam kalite kavramı, ikinci bölümde kamu hizmeti ve çalışan memnuniyeti son bölümde de vergi idaresinin tarihçesine kısaca değinilerek, vergi dairesi çalışanları ile yapılan memnuniyet düzeyi anketi SPSS.15 Windows Versiyonu ile analiz edilerek, memnuniyet düzeyi irdelenmiştir.
dc.description.abstractThis study; which is the cornerstone of today's modern World of working life has dealt the people so workers. The determination of the internal customer satisfaction levels of public employees; They offer quality services, focused on the impact of total quality management in making effective and efficient. The provision of public services of the modern world's priorities of work and the first part of our study on the level of employee satisfaction, total quality concept, these condpart of the public service and employee satisfaction latestchapter in a briefreferenceto the history of the tax administration, the tax Office made with the employees satisfaction survey SPSS.15 Windows Version analyzed, satisfaction levels were examined.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleKamu hizmet sektöründe bir iç müşteri olan çalışanların memnuniyet düzeyi ile ilgili bir pilot çalışma
dc.title.alternativeA pilot study on i̇nternal customer satisfaction levels of employees in the public service sector
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmJob satisfaction
dc.subject.ytmPublic sector
dc.subject.ytmService sector
dc.subject.ytmInternal customer
dc.subject.ytmQuality management
dc.subject.ytmProductivity
dc.subject.ytmWorkers
dc.identifier.yokid10087664
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid422979
dc.description.pages133
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess