Show simple item record

dc.contributor.advisorYalım, Funda
dc.contributor.authorDugan, Çiğdem
dc.date.accessioned2021-05-08T10:16:42Z
dc.date.available2021-05-08T10:16:42Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/671890
dc.description.abstractÇağımızda gelişen teknoloji, müşteri istek ve ihtiyaçlarının devamlı değişmesi ve iş süreçlerinde hızlı bir dönüşüm süreci yaşanmaktadır. Müşteriler eskiden güvene dayalı alışveriş yapar iken günümüzde artık uluslararası standartlara sahip sertifikalar talep etmektedirler. Bu nedenle toplam kalite yönetimi uygulamaları işletmelerde artık zorunlu hale gelmektedir. Akaryakıt sektöründe çok sayıda firmanın bulunması, yoğun ve artan rekabet ortamı müşteri memnuniyetini öne çıkarmıştır. Bu tez kapsamında akaryakıt sektörü örneğinde toplam kalite yönetimi uygulamaları irdelenmiştir. araştırmada iki nitel veri toplama tekniği, derinlemesine mülakat ve döküman analizi, daha kapsayıcı bulgular elde etmek için bir arada kullanılmıştır. Buna göre Özden Akaryakıt A.Ş. müşteri, tedarikçi ve çalışanlarına yönelik Toplam Kalite Yönetimi uygulamalarının başarı ile yürütüldüğü görülmektedirçAnahtar Kelimeler: Toplam Kalite Yönetimi, Akaryakıt Sektörü, Uluslararası Standartlar ISO 9001: 2008
dc.description.abstractToday, due to evolving technology, needs and pain-points of costumers change continuously and this change leads to a recogniable transformation in business processes. Costumers who used to be their shopping behaviour on fiduciary relationships, nowadays look for additional international certificates. Furthermore, fierce competition in the fuel industry have increased the overall costumer satisfaction level. this thesis investigates the quality management practices in the fuel industry. the researcher has used two different qualitative research methods in order to gain further insights regarding the research topic: in-deptg interviews and desk research. As a result, it can be concluded that Özden Akaryakıt A.S. has successfully carried out the total quality managment regarding their clients, suppliers and employees.Keywords: Total Quality Management, Product Sectors, International Standard ISO 9001: 2008en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleAkaryakıt sektörü örneğinde toplam kalite yönetimi uygulamaları: Özden Akaryakıt A.Ş. örneği
dc.title.alternativeFuel sector axample, total quality management applications example: Özden Fuel Inc
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmEnergy sector
dc.subject.ytmTotal quality management
dc.subject.ytmInternational standarts
dc.subject.ytmISO 9001:2008
dc.subject.ytmFuel oil
dc.identifier.yokid10119851
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİŞANTAŞI ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid432337
dc.description.pages132
dc.publisher.disciplineİşletme Yönetimi Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess