Show simple item record

dc.contributor.advisorAkın, Murat
dc.contributor.authorAktaşlioğlu, Yelda
dc.date.accessioned2021-05-08T10:14:24Z
dc.date.available2021-05-08T10:14:24Z
dc.date.submitted2016
dc.date.issued2019-06-21
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/671060
dc.description.abstractSağlık sektörü, strateji ve marka yönetiminin ustalıkla kullanılabileceği bir alandır. Sağlık sektörü etik değerlere sonuna kadar bağlı kalarak ve devletin koyduğu düzenlemelere uyarak bir pazarlamacının yeteneklerini sergileyebileceği bir sektör olarak karşımıza çıkmaktadır. Marka kişiliğini oturtmak ve Sağlık sektöründe sürdürülebilir başarı için, itibar, güven etrafında şekillenecek bir iş modeli kurmak gerekir. Sağlık, itibar ve güvenin çok kolay zedelenebileceği bir alandır. Bu sebeple bu sektörde itibar ve güven yönetimi hayati derecede önemlidir.Sağlık Sektöründe Marka Kişiliğinin Müşteri Memnuniyetine Etkisi isimli bu çalışma 4 bölümden oluşmaktadır. Çalışmanın birinci bölümü olan giriş bölümünde, çalışmanın içeriğiyle ilgili bir takım ipuçları verilmiştir. Çalışmanın ikinci bölümünde, Marka, marka yönetimi ve benzer kavramlar ele alınıp, markanın önemine, işlevlerine, yararlarına ve stratejilerine yer verilmiştir. Çalışmanın üçüncü bölümünde Sağlık Sektörü ele alınıp, Küresel ve ülkemizde sağlık sektörünün durumu, amaç, hedef ve stratejilerine yer verilmekle birlikte, bu sektördeki kurum ve kuruluşlardan söz edilmiştir. Çalışmanın son bölümünde, ilgili sektörde müşteri memnuniyeti etkisi ele alınmıştır.
dc.description.abstractThe health sector strategy and brand management is an area where used expertly . Health sector while adhering to ethical values and the state put an end to the regulations are applied to exhibit a marketer's ability to emerge as an industry . Brand personality and sat in the health sector for sustainable success , reputation, trust will be formed around the need to build a business model . Health , reputation and trust is an area where a lot of easy bruising . For this reason, reputation and trust management in this sector is of vital importance .Health Sector Impact on Customer Satisfaction View of Brand Personality in this study consists of four sections . In the introduction , which is the first part of the study , study tips are given about the content of a team . Be discussed in the second part of the study, the health sector , the health sector in our country and the global status, aims, objectives and strategies included , but has been mentioned in this sector institutions and organizations. In the third part of the study , Brand, brand management, and similar concepts will be discussed the importance of the brand , functions , benefits , and strategies are presented. In the last part of the study , the effect of customer satisfaction in the industry concerned are discussed.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectHastanelertr_TR
dc.subjectHospitalsen_US
dc.subjectSağlık Kurumları Yönetimitr_TR
dc.subjectHealth Care Managementen_US
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSağlık sektöründe marka kişiliğinin müşteri memnuniyetine etkisi: Antalya Atatürk Devlet Hastanesi örneği
dc.title.alternativeBrand personality in health sector the effect of the customer satisfaction: Antalya Ataturk Research Hospital
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2019-06-21
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmBrand personality
dc.subject.ytmHealth
dc.subject.ytmCustomer satisfaction
dc.subject.ytmPatient satisfaction
dc.subject.ytmHospitals
dc.subject.ytmState hospitals
dc.subject.ytmBrand management
dc.subject.ytmHealth sector
dc.subject.ytmBrand
dc.identifier.yokid10114148
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNİĞDE ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid434433
dc.description.pages96
dc.publisher.disciplineÜretim Yönetimi ve Pazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess