Show simple item record

dc.contributor.advisorYıldırım, Seda
dc.contributor.authorKalender, Mert
dc.date.accessioned2021-05-08T10:10:25Z
dc.date.available2021-05-08T10:10:25Z
dc.date.submitted2017
dc.date.issued2018-11-19
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/669838
dc.description.abstractBu çalışmada sosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerindeki etkisini anlamak ve belirlemek amaçlanmıştır. Amaç doğrultusunda tarama araştırma modeli izlenerek, betimsel bir çalışma yapılmıştır. Çalışma içerisinde Türkiye'de son zamanlarda yapılan araştırmalar ve raporlar incelenmiş ve üniversite öğrencilerinin sosyal medya kullanımları, sosyal medyanın satın almaya etkisi ve bu grupların demografik özelliklerine ait bilgiler incelenmiş ve özetlenerek tablolaştırılmıştır.Çalışma sonucunda üniversite öğrencilerinin sosyal medyayı sıklıkla kullandıkları ve marka ve ürün satın alma ya da tercihlerinde sosyal medyanın etkili olabileceği şeklinde bir yargıya varılmıştır.
dc.description.abstractIn this study, it was aimed to understand and find out the influence of social media on buying behavior of university students. According to aim, there was a descriptive study which followed descriptive survey method. The recent studies and reports from Turkey were investigated and informations about the usage habits of social media, the influence of social media on buying behavior and demographics of university students were analyzed and then concluded and tabulated.It was determined that university students used social media frequently and social media could influence product or brand preferences or buying decision based on study's result.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleSosyal medyanın üniversite öğrencilerinin satın alma davranışları üzerine etkisi
dc.title.alternativeThe impact of social media on purchasing behaviors of university students
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-11-19
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmSocial media
dc.subject.ytmStudents
dc.subject.ytmUniversity students
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.identifier.yokid10175926
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityNAMIK KEMAL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid486327
dc.description.pages91
dc.publisher.disciplineDiğer


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess