Show simple item record

dc.contributor.advisorYükselen, Cemal
dc.contributor.authorCepni, Esin
dc.date.accessioned2021-05-08T10:10:23Z
dc.date.available2021-05-08T10:10:23Z
dc.date.submitted2010
dc.date.issued2018-08-06
dc.identifier.urihttps://acikbilim.yok.gov.tr/handle/20.500.12812/669817
dc.description.abstractArtan rekabet koşullarında perakendeci işletmeler kendilerine fark yaratabilmek için öncelikle müşteri bağlılığını yaratmaya daha sonra ise mevcut müşterilerinin mağazaya olan bağlılıklarını arttırmaya önem vermektedirler.?Perakende Mağaza Bağlılığını Etkileyen Faktörler? konulu tezimizde müşteri bağlılığını yaratmada kullanılan faktörler ele alınarak incelenmiştir. Bu bağlamda yerli ve yabancı literatür taraması yapılarak müşteri bağlılığını yaratan faktörler tespit edilmeye çalışılmıştır.Çalışmada ele alınan araştırmanın kavramsal modeli Gerrard Macintosh ve Lawrence S. Lockshin'in perakende mağaza bağlılığı ve perakende ilişkisi ile ilgili yaptıkları çalışmalarında yararlandıkları model doğrultusunda yapılmıştır.
dc.description.abstractIn increasing competition conditions, the retail business (enterprises) give importance primarily to create a dependent customer and then to increase the dependency of their present customers to their stroes.In my thesis `Factors Affecting Retail Store Loyalty` I have conducted a research on the factors that are used to create customer dependency. Accordingly, factors that create customer dependency have been sought for by scanning related domestic and foreign literature.The conceptual model conducted in the research study has been done in accordance with the model that Gerrard Macintosh and Lawrence S. Lockshin made use of in their studies on dependence of retail stores and retail relationship.en_US
dc.languageTurkish
dc.language.isotr
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.rightsAttribution 4.0 United Statestr_TR
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by/4.0/
dc.subjectİşletmetr_TR
dc.subjectBusiness Administrationen_US
dc.titleTüketicilerin perakende mağaza bağlılığını etkileyen faktörler üzerine bir araştırma
dc.title.alternativeRetail store loyalty factors affecting consumers' research on
dc.typemasterThesis
dc.date.updated2018-08-06
dc.contributor.departmentİşletme Ana Bilim Dalı
dc.subject.ytmRetailers
dc.subject.ytmRetail enterprises
dc.subject.ytmConsumers
dc.subject.ytmCustomer loyalty
dc.subject.ytmConsumer loyalty
dc.subject.ytmConsumer behavior
dc.subject.ytmPurchasing behavior
dc.identifier.yokid365868
dc.publisher.instituteSosyal Bilimler Enstitüsü
dc.publisher.universityMUSTAFA KEMAL ÜNİVERSİTESİ
dc.identifier.thesisid253872
dc.description.pages67
dc.publisher.disciplinePazarlama Bilim Dalı


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

info:eu-repo/semantics/openAccess
Except where otherwise noted, this item's license is described as info:eu-repo/semantics/openAccess